Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Internetem (Pakietem danych)


Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Problem z Internetem (Pakietem danych)

Witam was, może ktoś pomoże rozwiązać mi ten problem.
Aktywowałem bonus 100GB w nowo zakupionej i zarejestrowanej karcie Orange Free na kartę. Chciałem wykorzystać ten internet w sposób mobilny poprzez modem [Huawei e3372].
Wczoraj wszystko śmigało jak należy. Dzisiaj mam komunikat: Disconnected 
Zasięg mam prawie na full LTE, próbowałem również w 3G.
Czytałem, ze to może być jakaś blokada DCB?
Ktoś ogarnia o co może chodzić?

 1.jpg2.jpg

 

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26122
  • 16073
  • 1161

Problem z Internetem (Pakietem danych)

Jeśli wcześniej działało, to nie powinna być blokada DCB. Jej status sprawdzisz tylko na BOK przez mój Orange lub infolinię 510100100.

Screen co pokazujesz sugeruje rozłączenie połączenia. W ustawieniach jest opcja by połączyć się ponownie.