Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 34
  • 0

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

Cześć. U mnie po przełączeniu na IOT w Orange nie mam zasięgu LTE i w ogóle bardzo długo szuka sieci. Znajduje tylko 3G a przy próbie skorzystania z internetu otrzymuję informację że nie udało się aktywować sieci danych. Rozumiem że urządzenie powinno normalnie logować się do LTE?

 

________________
* Wydzieliłem z tematu Orange IoT na kartę - nowa taryfa prepaid – moderator Michał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

Musisz pobrać interfejs graficzny. Inaczej nie przejdzie. Większość komend wykrywa OPL po starych apn. Więc iot będzie na błędnej konfiguracji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

23 ODPOW. 23

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

Czy zmieniłeś APN po zmianie taryfy?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 34
  • 0

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

Tak, oczywiście. Testowane na różnych modemach, telefonach, w różnych miejscach... Generalnie chciałem się podpytać czy w usłudze IOT telefon powinien zachowywać się normalnie, jak na zwykłym LTE? Zauważyłem że się strasznie ślimaczy z logowaniem się do sieci, no i oczywiście loguje się do 3G a nie do LTE. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

Widocznie odpięła Ci się usługa techniczna od LTE. Poszukaj na infolinii i czacie kumatą osobę i poproś o zgłoszenie na tzw. drugą linię.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19987
  • 57786
  • 784

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

@Rades sprawdziłem działanie oferty na kartę w taryfie IoT. Działa bez problemu, tak samo jak w taryfie FREE. Jeżeli faktycznie masz problem z LTE, dzwoń na infolinię w celu wyjaśnienia.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 34
  • 0

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

Dzięki za info. Próbowałem również kartami  T-mobile i Plusa, zwykłych LTE i w T-mobile widzi jakąś sieć, pokazuje rozsądny sygnał, ale wywala mi od razu CREG: 0,3 lub w kółko jest 0,2. W Plusie natomiast sygnał 99,99 i cały czas CREG: 0,2. Modemy SIM7000E i SIM7080G. Lokalizacja centrum Wawy. Nie rozumiem o co chodzi...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

Brak usługi technicznej do LTE. Tylko zgłoszenie pomoże

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 34
  • 0

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

Zgłoszone, niestety do tej pory 5 razy sugerowali ustawić właściwy APN. Ale dziwi mnie zachowanie w innych sieciach. Może te modemy nie są kompatybilne? Testował ktoś te SIM7XXX w naszych sieciach?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32808
  • 39036
  • 1390

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

A pokaż screenshoty ustawień apn?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 34
  • 0

Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE

Sorry, ale nieco zielony jestem w tym temacie. Jakie screeny? Komendy AT? Jakie? Próbowałem ustawić komendami AT, ale bardziej na czuja szukając w necie. Jakieś porady? 😉