- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. U mnie po przełączeniu na IOT w Orange nie mam zasięgu LTE i w ogóle bardzo długo szuka sieci. Znajduje tylko 3G a przy próbie skorzystania z internetu otrzymuję informację że nie udało się aktywować sieci danych. Rozumiem że urządzenie powinno normalnie logować się do LTE?
________________
* Wydzieliłem z tematu Orange IoT na kartę - nowa taryfa prepaid – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE
Czy zmieniłeś APN po zmianie taryfy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE
Tak, oczywiście. Testowane na różnych modemach, telefonach, w różnych miejscach... Generalnie chciałem się podpytać czy w usłudze IOT telefon powinien zachowywać się normalnie, jak na zwykłym LTE? Zauważyłem że się strasznie ślimaczy z logowaniem się do sieci, no i oczywiście loguje się do 3G a nie do LTE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE
Widocznie odpięła Ci się usługa techniczna od LTE. Poszukaj na infolinii i czacie kumatą osobę i poproś o zgłoszenie na tzw. drugą linię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE
@Rades sprawdziłem działanie oferty na kartę w taryfie IoT. Działa bez problemu, tak samo jak w taryfie FREE. Jeżeli faktycznie masz problem z LTE, dzwoń na infolinię w celu wyjaśnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE
Dzięki za info. Próbowałem również kartami T-mobile i Plusa, zwykłych LTE i w T-mobile widzi jakąś sieć, pokazuje rozsądny sygnał, ale wywala mi od razu CREG: 0,3 lub w kółko jest 0,2. W Plusie natomiast sygnał 99,99 i cały czas CREG: 0,2. Modemy SIM7000E i SIM7080G. Lokalizacja centrum Wawy. Nie rozumiem o co chodzi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE
Zgłoszone, niestety do tej pory 5 razy sugerowali ustawić właściwy APN. Ale dziwi mnie zachowanie w innych sieciach. Może te modemy nie są kompatybilne? Testował ktoś te SIM7XXX w naszych sieciach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po przejściu na taryfę IoT brak zasięgu LTE
Sorry, ale nieco zielony jestem w tym temacie. Jakie screeny? Komendy AT? Jakie? Próbowałem ustawić komendami AT, ale bardziej na czuja szukając w necie. Jakieś porady? 😉
- « Poprzedni
- Następny »