- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, 1.01.2018 o godzinie 8.00 zdezaktywował mi się 10 dniowy pakiet 10GB. O końcu pakietu zorientowałem się dopiero po przebudzeniu w noworoczny "poranek" czyli ok. godziny 14.00. No i wtedy moje konto było już lżejsze o 50zł. Czy to prawidłowe działanie? Czy internet nie powinien zwolnić do takiego poziomu, aby uniemożliwić naliczenie tak wysokiej opłaty? Wykaz wykorzystania danych w ramach aplikacji mój orange nie prezentuje żadnych pozycji..
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin
Jeśli pakiet został dezaktywowany, to prawidłowo naliczało opłaty z Cennika. Natomiast jak pakiet się kończy, wtedy prędkość spada tzw. "Lejek".
Jaki dokładnie pakiet miałeś aktywny ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin
@Piotrekk85, przeczytaj dokładnie, bo właśnie tak napisałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin
23. Po wygaśnięciu ważności Usługi dalsza część transferu danych zostanie rozliczona według opisanej niżej kaskady schodzenia środków. W szczególności Abonent może zostać obciążony za trwającą sesję (transfer danych) ze środków pochodzących z doładowań.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin
Dzięki za wszystkie informacje. Pytanie czy mam jakieś podstawy do reklamacji? Bo wygląda na to że nie.
Zastanawia mnie jeszczefakt, że w wykazie wykorzystania danych aplikacji Mój Orange dla daty 1.01.2018 nie widzę żadnych danych. To uniemożliwia mi weryfikację ile faktycznie danych zużyłem w tym czasie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin
tommek napisał(-a):Zastanawia mnie jeszcze fakt, że w wykazie wykorzystania danych aplikacji Mój Orange dla daty 1.01.2018 nie widzę żadnych danych. To uniemożliwia mi weryfikację ile faktycznie danych zużyłem w tym czasie.
I właśnie dlatego warto złożyć reklamację z opisem j/w. Jeśli zostanie odrzucona, to ze względu na możliwość aplikacji działających w tle, które mogą pobierać dane.
Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »