Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

Witam, 1.01.2018 o godzinie 8.00 zdezaktywował mi się 10 dniowy pakiet 10GB. O końcu pakietu zorientowałem się dopiero po przebudzeniu w noworoczny "poranek" czyli ok. godziny 14.00. No i wtedy moje konto było już lżejsze o 50zł. Czy to prawidłowe działanie? Czy internet nie powinien zwolnić do takiego poziomu, aby uniemożliwić naliczenie tak wysokiej opłaty? Wykaz wykorzystania danych w ramach aplikacji mój orange nie prezentuje żadnych pozycji..

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38609
  • 1385

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

Lejek się włącza jedynie jeśli wykorzystałeś GB a zostało do końca ważności. Jeśli kończy się ważność, internet rozliczany jest z konta głównego. Spróbuj skontaktować się z BOK np. na czacie http://orange.pl/kontakt - może chociaż część środków uda się przywrócić.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38609
  • 1385

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

Lejek się włącza jedynie jeśli wykorzystałeś GB a zostało do końca ważności. Jeśli kończy się ważność, internet rozliczany jest z konta głównego. Spróbuj skontaktować się z BOK np. na czacie http://orange.pl/kontakt - może chociaż część środków uda się przywrócić.
Anonim

Nie dotyczy

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

@tommekNajlepszym rozwiązaniem twojego problemu będzie kontakt z BOK tam wszystko zostanie zweryfikowane.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7990
  • 150

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

Jeśli pakiet został dezaktywowany, to prawidłowo naliczało opłaty z Cennika. Natomiast jak pakiet się kończy, wtedy prędkość spada tzw. "Lejek".

Jaki dokładnie pakiet miałeś aktywny ??


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38609
  • 1385

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

@Ron: niestety nie jest tak jak piszesz. Jeśli kończy się ważność pakietu (czasowa), to lejka nie ma. Lejek jest wtedy gdy kończą się GB.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7990
  • 150

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

@Piotrekk85, przeczytaj dokładnie, bo właśnie tak napisałem.Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38609
  • 1385

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2004605/4105431624.pdf

23. Po wygaśnięciu ważności Usługi dalsza część transferu danych zostanie rozliczona według opisanej niżej kaskady schodzenia środków. W szczególności Abonent może zostać obciążony za trwającą sesję (transfer danych) ze środków pochodzących z doładowań.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin

Dzięki za wszystkie informacje. Pytanie czy mam jakieś podstawy do reklamacji? Bo wygląda na to że nie.

Zastanawia mnie jeszczefakt, że w wykazie wykorzystania danych aplikacji Mój Orange dla daty 1.01.2018 nie widzę żadnych danych. To uniemożliwia mi weryfikację ile faktycznie danych zużyłem w tym czasie.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3329
  • 7990
  • 150

Po dezaktywacji pakietu internetowego zeżarło mi środki z konta głównego w kilka godzin


tommek napisał(-a):

Zastanawia mnie jeszcze fakt, że w wykazie wykorzystania danych aplikacji Mój Orange dla daty 1.01.2018 nie widzę żadnych danych. To uniemożliwia mi weryfikację ile faktycznie danych zużyłem w tym czasie.


I właśnie dlatego warto złożyć reklamację z opisem j/w.Emotikon: Szczęśliwy Jeśli zostanie odrzucona, to ze względu na możliwość aplikacji działających w tle, które mogą pobierać dane.

 

Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj.