Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange hotspot nie ładuje stron na komputerze

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 1

Orange hotspot nie ładuje stron na komputerze

Dzień dobry,

 

Jestem nowym klientem Orange i niedawno wykupiłem ofertę na sim kartę, 80GB z przedłużeniem na rok. Miałem w zamiarze korzystać z funkcji hotspot w telefonie aby łączyć się do internetu na komputerze. Jednak okazuje się że większość stron internetowych w ogóle się nie ładuje, z wyjątkiem youtuba i kilku innych ale yahoo mail na przykład albo bankowe strony przestały działać chociaż działają na telefonie.

 

Podejrzewam że ma to coś wspólnego z brakiem dostępu do IPv4 sieći. Nie znam się na tych sprawach ale telefon ma włączone IPv6 i nic nie działa na komputerze.

 

Czy może mi ktoś pomóc? Może to coś w ustawieniach ale jak próbowałem raz zmienić sieć na IPv4 to traciłem łącze i nic już w ogóle nie działało.

 

Słyszałem też coś na temat dodatkowej płatnej usługi Orange VPN. Czy to w jakiś sposób może mi pomóc?

 

Dzięki.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 12
  • 1

Orange hotspot nie ładuje stron na komputerze

Ah, nieważne, znalazłem problem. Coś namieszałem w sieciowych ustawieniach. Miałem LTE/GSM/UMTS (co kolwiek to oznacza). Przełączyłem na global,  teraz wszystko hula. 👍👍

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32337
  • 36294
  • 1366

Orange hotspot nie ładuje stron na komputerze

Hotspot nie jest dostępny dla numerów na kartę.

Musisz rozłączyć się z tą siecią wifi.

Następnie ręcznie dodać APN. Tu masz np. zdjęcia jak to zrobić https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Niekt%C3%B3re-aplikacje-na-Samsungu-A34-dzia%C5%82aj%C4%85-a-inn...

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 528
  • 1908
  • 13

Orange hotspot nie ładuje stron na komputerze