- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wrzucę, bez rozpisywania się, dwa zrzuty z aplikacji. Proszę zwrócić uwagę na ilość internetu po doładowaniu 5 zł (numer jest na telefonie z klawiaturą, także nikt go nie zużył w ciągu kilku dniu pomiedzy jednym, a drugim zrzutem ekranu)
Podejrzewam błąd systemowy. Przez kilka dni po doładowaniu kwotą 5 zł było 160 GB, a dzis (tak z nienacka) zauważyłem że jest 40.
Wpierw dają, a potem ... 😪
__________________
*Scalenie postów - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na stronie jest to samo, a przez telefon nie mogę sprawdzic w tym monencie (jest u kogoś innego).
Ostatnio robiłem dwa doladowania na tym numerze i faktycznie powinno być 40 GB (2x 20GB za każde).
Jak oni tą pomyłkę wychwycili 😆
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odejmowanie internetu za doładowanie 🙂
@Marcin_ składaj reklamację za pomocą czatu i dołącz obydwa zrzuty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odejmowanie internetu za doładowanie 🙂
@Marcin_ sprawdź stan GB przy użyciu kodu: *101*01# i zielona słuchawka oraz porównaj na koncie Mój Orange przez stronę internetową.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na stronie jest to samo, a przez telefon nie mogę sprawdzic w tym monencie (jest u kogoś innego).
Ostatnio robiłem dwa doladowania na tym numerze i faktycznie powinno być 40 GB (2x 20GB za każde).
Jak oni tą pomyłkę wychwycili 😆