- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłusznie naliczana opłata za Internet
@Izabela70 wprawdzie nie mam żadnego soniaka, ale napiszę jak to jest w htc:
Ustawienia - lokalizacja (włączona zebybzyskac dostęp do opcji) . Jest tam opcja źródła lokalizacji i pod spodem tryb lokalizacji. Aktualnie manustawiona duża dokładność z wykorzystaniem GPS, WiFi i sieci komórkowej. Mogę jednak przestawić na Tylko urządzenie. Jeśli możesz to tak ustaw.
Druga rzeczą którą znalazłem znajduje się ponizej pozycji z transmisja danych, u mnie jest to Więcej, a tam jest opcja użycie danych
Jak w to wejdziemy to w opcjach pod trzema kropkami jest pozycją pt Ograniczona przesyłka danych w tle.
Można się zastanowić czy tego nie włączyć, ja nigdy z tego nie korzystałem więc ciężki mi określić jak zachowa się telefon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłusznie naliczana opłata za Internet
@spiro wszystko co napisałeś miałam wcześniej ustawione - ograniczenie danych w tle i lokalizację tylko na urządzeniu, więc to nie to 🙁 ale dziękuje bardzo za podpowiedzi.
Pożyczyłam iphone i przełożyłam kartę na parę dni, na ten moment uspokoiło się. Dzisiaj bez naliczenia. Zrobię jeszcze test na innym androidzie i wtedy zobaczę czy to wina oprogramowania samego w sobie czy tylko mojego telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niesłusznie naliczana opłata za Internet
Pomarańczowi nie powinni tak okradać nieświadomego klienta Internetem za1gr/100Kb.
Usługa ta to prawdziwe fatum. Powinna być zlikwidowana. Nieraz mi karty omyłkowo wykasowało.
Pomyślcie co się dzieje, że masz przełożoną kartę z powodu jakiejś krótkiej promocji i potem o tym zapominasz, że Net masz ale na zupełnie innej karcie i rozpoczynasz ciągnięcie serwisu streamingowego. Skutek? Dewastacja całego dorobku złotówkowego.
Powinno być tak uczciwie w ofercie: Jeśli klient nie ma pakietu to mu Internet poprostu nie działa. Jeśli chce Neta to musi zakupić przynajmniej najprostszy pakiecik, który zaproponować powinien operator sms-em po pierwszej próbie połączenia urządzenia z Netem. No zacznijcie szanować klienta, a nie takie numery jak w tytule tematu ;(
- « Poprzedni
- Następny »