- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niedostępny mecz w każdym serwisie mimo posiadanego pakietu GB
► Wątek został wyodrębniony z tematu Reklamacja związana z zużyciem internetu włączonego bez mojej zgody - Moderator Wiktor ◄
Witam. Wczoraj miałem nieprzyjemną sytuację z Orange. Jestem w pracy na telefonie masę GB dostępnych a w żaden sposób nie włączę meczu na żadnym dostępnym serwisie.
Rozumiem płatne lub inne premium , które mogę mieć zablokowane ale dostęp do LTE bez problemu a tu taka sytuacja. Jeżeli ma coś takiego się powtórzy to ewidentnie mam ograniczony dostęp do usług z mojego pakietu. Swoją drogą nie było co oglądać ale jest wiele innych drużyn co grają porządną piłkę wiec czemu mam nie mieć dostępu?
Nie wiem czy jest to powód do reklamowania usług ale będzie podstawą w przyszłości do pożegnania się z Wami. Swoją drogą złożenie reklamacji też nie jest proste bo albo przez konsultanta lub telefonicznie. Normalny zjadacz chleba nie musi wiedzieć wszystkiego i pewnie zadzwoni do Was i ,,zapłaci,, bo przez Mój Orange nie każdy ogarnie a zwłaszcza starsze osoby.
Proszę o jakiegoś adres do kontaktu z działem reklamacji tej platformy nr 1 w PL najlepiej email.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja związana z zużyciem internetu włączonego bez mojej zgody
Mail bok@orange.pl - ale trzeba podać wszystkie dane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja związana z zużyciem internetu włączonego bez mojej zgody
Dzięki śliczne Piotrek.
Mam wszystkie dane już smaruję reklamację.
Pozdrawiam