Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet

► W temacie uporządkowano etykiety i kilka wpisów - Moderator Wiktor ◄

 

Witam

Dnia wczorajszego (27.10.18) doładowałem swoje konto Orange za kwotę 100zł. Przed doładowaniem miałem około 15gb internetu oraz około 20zł na koncie, po doładowaniu miałem około 64gb internetu oraz około 130zł na koncie, z tego powodu bardzo się ucieszyłem i postanowiłem, że zakupię kilka pakietów na darmowe sms'y bez limitu oraz rozmowy bez limitu, lecz to wszystko skończyło się tak, że bez mojej zgody, ponieważ nigdzie nie było napisane, że aktywowanie usługi zmieni moją taryfę na Orange YES, lecz gdy to zobaczyłem to zbytnio się tym nie przejąłem, ponieważ nie wiedziałem, że to "zabierze" mój internet. Dopiero dzisiaj (28.10.18) w godzinach porannych zauważyłem, że w aplikacji "Mój Orange" nie ma nigdzie napisane ile mam internetu, więc zacząłem szukać po internecie jakiegoś rozwiązania, którego i tak nie znalazłem, ponieważ numery do sprawdzenia ile jeszcze pozostało mi internetu nie działały, ponieważ działają one tylko na taryfie Orange FREE, którą przed nie pożądaną zmianą posiadałem, a i jeszcze jedna sprawa, która jest już totalną katastrofą... niby mam te "nielimitowane" rozmowy i sms'y, ale gdy zadzwoniłem na infolinie to nie dość, że nikt nie odebrał to jeszcze zostały pobierane mi pieniądze z konto promocyjnego, no po prostu żenada.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2140
  • 181

Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet

Jedyna usługa, która mogła zmienić taryfę na Orange yes to Za darmo w Orange.

 

Screenshot_20181028-154013.jpg

 SpSprawdziłem także w starszych wersjach aplikacji, i stosowna informacja także się znajdowała.

 

Oczywiście, możesz zgłosić reklamację pod numerem 510 100 100.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2885
  • 7376
  • 192

Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet

Przy aktywacji pakietu, który zmienia taryfę zwykle jest o tym informacja (wklej link, jeśli na jakiejś stronie tak nie jest). Możesz próbować reklamować tą sytuację tłumacząc się nieznajomością oferty. Połączenia z BOK są płatne wg cennika. Inna możliwość to zadzwonić do BOK z innej sieci, gdzie masz no limit.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet

więc tak:

pakiet kupowałem w aplikacji Mój Orange, a w opisie pakietu nie było ani jednego słówka, a zmianie taryfy ;/


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2885
  • 7376
  • 192

Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet

No to w reklamacji powołaj się na brak takiej informacji. Jeśli to pierwsza taka sytuacja, to jest duża szansa, ze reklamację uznają. Poza tym zamiast kombinować z paczkami minut i sms włącz sobie no limit połączeń i smsów oraz min. 15GB na miesiąc za 25 zł. lub 200min/200sms na miesiąc za 14 zł.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2140
  • 181

Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet

Jedyna usługa, która mogła zmienić taryfę na Orange yes to Za darmo w Orange.

 

Screenshot_20181028-154013.jpg

 SpSprawdziłem także w starszych wersjach aplikacji, i stosowna informacja także się znajdowała.

 

Oczywiście, możesz zgłosić reklamację pod numerem 510 100 100.


Zespół Nasz Orange
  • 2966
  • 12180
  • 151

Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet

@Lactriksen

jeśli któraś z odpowiedzi okazała się przydatna, w jakimś stopniu pomocna, to rozważ oznaczenie posta :)... Dzięki temu inni użytkownicy będą mieli łatwiej dotrzeć do tak oznaczonego posta.