- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie uporządkowano etykiety i kilka wpisów - Moderator Wiktor ◄
Witam
Dnia wczorajszego (27.10.18) doładowałem swoje konto Orange za kwotę 100zł. Przed doładowaniem miałem około 15gb internetu oraz około 20zł na koncie, po doładowaniu miałem około 64gb internetu oraz około 130zł na koncie, z tego powodu bardzo się ucieszyłem i postanowiłem, że zakupię kilka pakietów na darmowe sms'y bez limitu oraz rozmowy bez limitu, lecz to wszystko skończyło się tak, że bez mojej zgody, ponieważ nigdzie nie było napisane, że aktywowanie usługi zmieni moją taryfę na Orange YES, lecz gdy to zobaczyłem to zbytnio się tym nie przejąłem, ponieważ nie wiedziałem, że to "zabierze" mój internet. Dopiero dzisiaj (28.10.18) w godzinach porannych zauważyłem, że w aplikacji "Mój Orange" nie ma nigdzie napisane ile mam internetu, więc zacząłem szukać po internecie jakiegoś rozwiązania, którego i tak nie znalazłem, ponieważ numery do sprawdzenia ile jeszcze pozostało mi internetu nie działały, ponieważ działają one tylko na taryfie Orange FREE, którą przed nie pożądaną zmianą posiadałem, a i jeszcze jedna sprawa, która jest już totalną katastrofą... niby mam te "nielimitowane" rozmowy i sms'y, ale gdy zadzwoniłem na infolinie to nie dość, że nikt nie odebrał to jeszcze zostały pobierane mi pieniądze z konto promocyjnego, no po prostu żenada.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jedyna usługa, która mogła zmienić taryfę na Orange yes to Za darmo w Orange.
SpSprawdziłem także w starszych wersjach aplikacji, i stosowna informacja także się znajdowała.
Oczywiście, możesz zgłosić reklamację pod numerem 510 100 100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet
Przy aktywacji pakietu, który zmienia taryfę zwykle jest o tym informacja (wklej link, jeśli na jakiejś stronie tak nie jest). Możesz próbować reklamować tą sytuację tłumacząc się nieznajomością oferty. Połączenia z BOK są płatne wg cennika. Inna możliwość to zadzwonić do BOK z innej sieci, gdzie masz no limit.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet
więc tak:
pakiet kupowałem w aplikacji Mój Orange, a w opisie pakietu nie było ani jednego słówka, a zmianie taryfy ;/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet
No to w reklamacji powołaj się na brak takiej informacji. Jeśli to pierwsza taka sytuacja, to jest duża szansa, ze reklamację uznają. Poza tym zamiast kombinować z paczkami minut i sms włącz sobie no limit połączeń i smsów oraz min. 15GB na miesiąc za 25 zł. lub 200min/200sms na miesiąc za 14 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jedyna usługa, która mogła zmienić taryfę na Orange yes to Za darmo w Orange.
SpSprawdziłem także w starszych wersjach aplikacji, i stosowna informacja także się znajdowała.
Oczywiście, możesz zgłosić reklamację pod numerem 510 100 100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie pożądana zmiana taryfy, która "zabrała" internet
jeśli któraś z odpowiedzi okazała się przydatna, w jakimś stopniu pomocna, to rozważ oznaczenie posta :)... Dzięki temu inni użytkownicy będą mieli łatwiej dotrzeć do tak oznaczonego posta.