- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na jednym smartfonie mam najnowszą aplikację MO , a na innym po pobraniu najnowszej aktualizacji pobrało wersję 4.15
Konsultant na czacie nie móģł mi pomóc mimo że podałem nr telefonu w tej sprawie , do do kogo się zwracać jak pracownik orange jest bezsilny.? W jakim celu są konsultanci ?
Kiedyś dawniej miałem podobną sytuację że w innym temacie miałem kilka różnych odpowiedzi od kilku konsultantów .
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
Aktualizacje aplikacji Moj Orange prowadzone sa etapowo. Dlatego jedni juz maja najnowszą wersje, a innym dopiero aktualizacja do najnowszej wersji przyjdzie z jakis czas. Trzeba cierpliwie czekac. Jest to celowe dzialanie 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@jan1 aplikacja Mój Orange 5.11 jest sukcesywnie wprowadzana, ale ta wersja nie jest obecna jeszcze w sklepie Google Play, kolejna aktualizacja może ci Mój Orange 4.15 aktualizować do 5.11, musisz czekać 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@Anonim piszesz że wersja 5.11 nie jest dostępna w sklepie google play ale ja już ją pobrałem z tego sklepu
nr wersji MO : 5.11.0.4454 i w tej wersji mam wszystkie moje smartfony w jednej aplikacji , ( podobnie jak jest na stronie internetowej orange) natomiast w innym smartfonie przy aktualizacji z w/w sklepu pobiera wersję 4.15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@jan1 po prostu musisz poczekac. Jest to normalne dzialanie ze "nie wszyscy na raz"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@Piotrekk85 Tak mam to samo konto , ( i to jest zastawianające , że w jednym pobiera a w drugim nie pobiera wersji 5.11) ale wiem , że dla mojego bezpieczeństwa powinienem mieć różne konta .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange
@jan1 ja mam trzy urzadzenia na jednym koncie, a aktualizacje mam na jednym.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »