- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
Otrzymałam odpowiedź na reklamację, w której wniosłam że zgodnie z treścią USSD chce mieć te dwa salda jako konto główne i tak zrobiło Słodkie Orange. Wyzerowali mi konto promocyjne, które dodali do konta głównego i cieszy mnie to bardzo, bo promocyjne na siłę wykorzystywałam by nie przepadało a główne może sobie leżakować 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
Formalnie ta reklamacja nie powinna być uznana.
Oczywiście nie mówię, że za zgłoszenie błędu nie należy się nagroda, nawet większa.
Takie pójście na skróty może być różnie ocenione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
Andrzejku, na szczęście to tylko Twoje nic nie znaczące zdanie. W każdym markecie jak cenówka nad towarem jest mniejsza bo ktoś zapomniał uaktualnić je to masz prawo kupić po tej cenie towar, mało tego kiedyś intermarche miało Gwarancje Uczciwości, jak skasowano więcej niż na metce to dostawałeś zwrot różnicy x3, dlatego Orange mnie wprowadzało w błąd. Stan konta zawsze sprawdzam USSD, bo jest szybciej, wygodniej i na bieżąco, zwrotkę jaką otrzymałam to dwa konta główne, stąd domagałam się tych środków na koncie głównym!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
To nie jest nic nie znaczące zdanie.
Jeżeli potraktujemy to jako reklamację to:
wszyscy, którzy doładowywali w konto i hipotetycznie sprawdzali konto kodem USSD powinni mieć z automatu przeniesione środki z promocyjnego na konto główne.
Akurat jestem w gronie osób, którzy doładowali konto i nawet sprawdzili konto kodem USSD oraz otrzymali błędną odpowiedź.
W takim razie:
Czy będzie powtórka z Majówki?
Czy indywidualnie reklamować?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
@Piotrekk85napisał(-a)
Nie widzę powodu do automatyzacji reklamacji. Prawo tego nie przewiduje. To już decyzja biznesowa Orange. Wg mnie reklamacja do uznania dla osób, które użyły kodu i zgłosiły błąd w trakcie jego występowania. Teraz to już trochę za późno.
@Piotrekk85 Lepiej za dużo nie pisać bo Urząd Skarbowy czuwa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
Jeżeli masz dowód na błąd ussd to masz prawo zgłosić, ja miałam screen ekranu i zgłosiłam nieprawidłowość i nadal problem trwał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto promocyjne zmieniło nazwę na konto główne pod *124*#
Nie zrozumieliśmy się.
Dla Mnie to jest ewidentne naginanie przepisów.
Takie przelanie powinno odbyć się w ramach Nagrody za zwrócenie uwagi na błąd i dokumentacje tego błędu, a nie w ramach reklamacji.
O nic więcej Mi nie chodzi.