Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę

ROZWIĄZANE

Poziom 32, Ekspert
  • 2345
  • 2664
  • 92

Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę

@Piotrekk85, ale stara wersja jest wycofana, to jak ma działać.

 

Oriange.jpg

 

 


Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1998
  • 181

Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę

Cześć, po kolei.

 

  1. Wprowadzenie nowej oferty nie zmieniło niczego w kolejności wykorzystywania pakietów. Jest taka sama jak wcześniej.
  2. Możesz mieć aktywny tylko pakiet jednorazowy lub tylko cykliczny.
  3. W przypadku włączenia kilku pakietów, także innego rodzaju, ilość danych się łączy, a okres ważności jest wydłużany o wartość nowo włączonego pakietu.
  4. W przypadku włączenia innego rodzaju pakietu cyklicznego niż posiadany, ilość danych się łączy, okres ważności się wydłuża, pakiet będzie się odnawiać zgodnie z ostatnio wybranym cyklem począwszy od zakończenia terminu ważności.
  5. Stare kody aktywacyjne nadal działają (zdaje się, że tymczasowo), w wypadku pakietu na 7 dni będzie to 3 GB, ale pakiet kosztować będzie 7 zł. Stary pakiet wprawdzie mial 10 GB, ale kosztował 12 zł.
  6. Kwestię dostępności starego kodu na 7 dni zgłosiłem.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 40, Guru *****
  • 31051
  • 26358
  • 1321

Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę

Dzięki @Jarek za wyjaśnienie.


Szkoda, że na www są ciągle obie wersje regulaminów.

Poziom 40, Guru *****
  • 31051
  • 26358
  • 1321

Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę

Wynik reklamacji... IMG_20181017_150917.jpg

 

 

Autor odpowiedzi tego nie rozumie, że aktywowałem pakiet kodem dostępnym na stronie Orange. Nie ma też informacji o zmianie promocji czy wyłączeniu starej (mają przecież rozne nazwy) 😞


Poziom 40, Guru *****
  • 31051
  • 26358
  • 1321

Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę

Ustaliłem, że Orange (wg słów Senior Brand Managera zajmującego się ofertą prepaid) będzie teraz ustał kolejność wykorzystania pakietów dowolnie i dowolnie to zmieniał w "trosce o klientów". I nie ma planów zmian regulaminów by było to jednoznacznie.

Pozostaje składania reklamacji, jeśli jesteście niezadowoleni. Z uwagi na to, że w internecie jest wiele sygnałów że "reklamacje" są zamieniane na zgłoszenia o typie "skarga na ofertę" (utrudnia to odwołanie się do UKE czy UOKIKu), to mam propozycję działania:
- pobieracie sobie skrócony czy pełny wykaz połączeń z internet za konkretny okres np. na tydzień
- składacie reklamację do Orange oczekując oddania danych z błędnie popranej usługi i zabrania jest w Waszym uznaniu poprawnej za konkretny i jednoznacznie określony czas
- powołajcie się na przepisy art 385 [3] - pkt 11 kodeksu cywilnego mówiący o tym, że klauzulą niedozwoloną jest jednostronna interpretacja umowy pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą przez przedsiębiorcę (oczywiście działa to pod warunkiem, że numer nie jest zarejestrowany na firmę)
- jeśli macie cierpliwość, warto pisać do UKE/UOKIK.