- « Poprzedni
- Następny »
16-10-2018
18:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-10-2018
18:32
Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę
16-10-2018
18:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-10-2018
18:34
Cześć, po kolei.
- Wprowadzenie nowej oferty nie zmieniło niczego w kolejności wykorzystywania pakietów. Jest taka sama jak wcześniej.
- Możesz mieć aktywny tylko pakiet jednorazowy lub tylko cykliczny.
- W przypadku włączenia kilku pakietów, także innego rodzaju, ilość danych się łączy, a okres ważności jest wydłużany o wartość nowo włączonego pakietu.
- W przypadku włączenia innego rodzaju pakietu cyklicznego niż posiadany, ilość danych się łączy, okres ważności się wydłuża, pakiet będzie się odnawiać zgodnie z ostatnio wybranym cyklem począwszy od zakończenia terminu ważności.
- Stare kody aktywacyjne nadal działają (zdaje się, że tymczasowo), w wypadku pakietu na 7 dni będzie to 3 GB, ale pakiet kosztować będzie 7 zł. Stary pakiet wprawdzie mial 10 GB, ale kosztował 12 zł.
- Kwestię dostępności starego kodu na 7 dni zgłosiłem.
16-10-2018
18:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-10-2018
18:55
Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę
17-10-2018
15:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-10-2018
15:30
Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę
Wynik reklamacji...
Autor odpowiedzi tego nie rozumie, że aktywowałem pakiet kodem dostępnym na stronie Orange. Nie ma też informacji o zmianie promocji czy wyłączeniu starej (mają przecież rozne nazwy) 😞
20-02-2019
17:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-02-2019
17:49
Kolejność wykorzystywania internetu w ofercie na kartę
Ustaliłem, że Orange (wg słów Senior Brand Managera zajmującego się ofertą prepaid) będzie teraz ustał kolejność wykorzystania pakietów dowolnie i dowolnie to zmieniał w "trosce o klientów". I nie ma planów zmian regulaminów by było to jednoznacznie.
Pozostaje składania reklamacji, jeśli jesteście niezadowoleni. Z uwagi na to, że w internecie jest wiele sygnałów że "reklamacje" są zamieniane na zgłoszenia o typie "skarga na ofertę" (utrudnia to odwołanie się do UKE czy UOKIKu), to mam propozycję działania:
- pobieracie sobie skrócony czy pełny wykaz połączeń z internet za konkretny okres np. na tydzień
- składacie reklamację do Orange oczekując oddania danych z błędnie popranej usługi i zabrania jest w Waszym uznaniu poprawnej za konkretny i jednoznacznie określony czas
- powołajcie się na przepisy art 385 [3] - pkt 11 kodeksu cywilnego mówiący o tym, że klauzulą niedozwoloną jest jednostronna interpretacja umowy pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą przez przedsiębiorcę (oczywiście działa to pod warunkiem, że numer nie jest zarejestrowany na firmę)
- jeśli macie cierpliwość, warto pisać do UKE/UOKIK.
Pozostaje składania reklamacji, jeśli jesteście niezadowoleni. Z uwagi na to, że w internecie jest wiele sygnałów że "reklamacje" są zamieniane na zgłoszenia o typie "skarga na ofertę" (utrudnia to odwołanie się do UKE czy UOKIKu), to mam propozycję działania:
- pobieracie sobie skrócony czy pełny wykaz połączeń z internet za konkretny okres np. na tydzień
- składacie reklamację do Orange oczekując oddania danych z błędnie popranej usługi i zabrania jest w Waszym uznaniu poprawnej za konkretny i jednoznacznie określony czas
- powołajcie się na przepisy art 385 [3] - pkt 11 kodeksu cywilnego mówiący o tym, że klauzulą niedozwoloną jest jednostronna interpretacja umowy pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą przez przedsiębiorcę (oczywiście działa to pod warunkiem, że numer nie jest zarejestrowany na firmę)
- jeśli macie cierpliwość, warto pisać do UKE/UOKIK.
- « Poprzedni
- Następny »