13-11-2018
18:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-11-2018
18:26
Dzień dobry,
Wyjechałem za granicę (do Hiszpanii) i mój telefon - w Orange, na kartę przestał działać. Nie może połączyć się z żadną siecią (bez względu na ustawienia). Albo nie widzi ich (przy 2G/3G/LTE) albo (przy pozostałych ustawienach) mam informacje, że karta SIM nie pozwala na połączenie z tą siecią albo, że wybrana sieć jest niedostępna. Nie mogę do państwa zadzwonić, z wiadomych powodów.
Prośba o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
13-11-2018
18:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
4 ODPOW. 4
13-11-2018
18:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-11-2018
18:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-11-2018
18:41
Karta sim nie pozwala na połączenie z tą siecią
Hmm... Jak próbuję sie dostać przez bota do doradcy, to muszę się zalogować, a nie mogę tego zrobić bez potwierdzenia SMSem na mój telefon, który nei działa... Da się to jakoś ominąć?
Pozdrawiam
13-11-2018
18:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-11-2018
18:46
Karta sim nie pozwala na połączenie z tą siecią
Spróbuj na Messengerze lub zadzwoń z innego numeru na +48510100100 (z dowolnej sieci).
20-12-2018
07:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-12-2018
07:10
Karta sim nie pozwala na połączenie z tą siecią
@Novaque, udało się rozwiązać sprawę? Włączenie roamingu pomogło? Oznaczamy któryś z powyższych postów jako rozwiązanie?