Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 17
  • 0

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe

Jak wiadomo w Orange następuje ostatnio dużo zmian. Być może za szybko, bo nie wszystko działa jak należy.

 

Od 31 stycznia za zgody marketingowe dają 400GB gdy aktywuje sie je smsem TAK pod 80290 albo (NOWOŚĆ) aktywuje się je w aplikacji Mój Orange lub w eCare

 

REG: https://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/133374/d0b78e74-9c10-48f1-8a6b-6ad2e9d89e65

 

Niestety od lutego porobiły się problemy, bo wysłanie sms-a zgód zwraca "błędna komenda" z 80990 

a z braku możliwości tej formy aktywacji próba włączenia w Mój Orange zgód automatycznie wyzwala bardzo niesprawiedliwe przydzielenie bonusa na wszystkich SIM abonenta, które go nie odebrały dotychczas. A użytkownik oczekuje zdecydowanie możliwości wyboru aktywacji bonusa w dowolnym czasie i na dowolnym numerze, jak przy aktywacji smsem.

Najwyraźniej jakiś programista operatora coś zawalił.

 

Gdzie teraz oczekiwać odkręcenia sprawy jeśli ktoś został obsypany bonusami 400GB na siłę w jednym terminie na wielu kartach? Sprawa myślę dla rzecznika Orange do rozgryzienia i pilna prośba o cofnięcie niekorzystnych zmian na kontach poszkodowanych abonentów. Jeśli oczywiście jakkolwiek szanują swych klientów.

24 ODPOW. 24

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20338
  • 58752
  • 798

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe

@SIM2 numer do wyrażenia zgód marketingowych nadal został bez zmian i nadal do wyrażenia zgód w Orange wysyła się SMS pod numer 80290 o treści TAK.

Numer 80990 to zgody marketingowe w ofercie NJU, SMS o treści ZGODA. W ofercie na kartę Orange nie zadziała, dlatego masz błąd.

Jeśli zgody aktywowane w aplikacji, to nie ma co się dziwić, że bonus przyznany na wszystkie numery przypisane do konta.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 353
  • 1242
  • 7

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe

Testy na prodzie zawsze w modzie.

 

Do tego pojawiła się kolejna, zdaje się czwarta, zakładka na GB, żeby nie było za łatwo.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 17
  • 0

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe

Artur, bądźmy poważni!

Sam sobie powysyłaj smsy to zobaczysz co się stanie i skąd dostaniesz odpowiedź.

System kuleje i tyle, a ludzie domagają się reakcji od operatora i naprawy szkód wyrządzonych źle działającą usługą.

 

Przecież zrehabilitowali się już kiedyś wprowadzając samodzielną aktywację "bonusa 100GB za pierwsze logowanie do MO" w dziale PROMOCJE (a także dawniej odpalało na wszystkie numery jednocześnie) to i przy zgodach się tego pilnie wypatruje, bo teraz to TOTALNY BUBEL. Albo niech wrócą z powrotem do aktywacji wyłącznie smsem.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20338
  • 58752
  • 798

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe

@SIM2 wysyłałem i nadal korzystam ze zgód marketingowych podczas aktywacji nowych starterów. Pomagam również innym w tych sprawach i za każdym razem działa, tak jak się tego spodziewałem. Jeżeli uważasz inaczej, a masz do tego prawo, to zawsze zostaje zgłosić problem na czacie infolinii, lub na forum zaproponować pomysł:

https://nasz.orange.pl/t5/forums/postpage/board-id/Nasz-Orange-Pomysly


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1918
  • 6764
  • 76

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe

Sedno problemów siedzi zupełnie w czymś co jest niedopowiedziane.

Wygląda to tak, ze specjalnie nie działa lub nie działała aktywacja SMSem, bo wtedy aktywacja dotyczyłaby tylko jednego numeru.

Aktywacja zgody w aplikacji oznacza pojawienie się w usługach aktywnych na wszystkich posiadanych numerach pozycji z bonusem za zgody z datą ostatniej aktywacji w aplikacji. Bonus zostaje przyznany na wszystkich tych numerach, które nie skorzystały jeszcze z aktywacji tylko SMSem.

Aplikacja w ten sposób przedstawia fałszywe informacje dotyczące wcześniejszych aktywacji i  uniemożliwia późniejsże przyznanie bonusu na innych numerach. Osobiście nie sprawdzałem, może trzeba w jedynie słusznym miejscu w aplikacji dać zgody, aby zadziałał bonus tak jak dawniej przy aktywacji SMSem. Wątpię, że takie jedyne słuszne miejsce w aplikacji jest.

 

@ŁysaKaszankaINCnapisał(-a)

Do tego pojawiła się kolejna, zdaje się czwarta, zakładka na GB, żeby nie było za łatwo.

 

Od dawna jest 5 zakładek z GB i w każdej mogą być GB w roamingu UE po wprowadzeniu wszędobylskiego pakietu 5GB

Według kolejności schodzenia:

901 (okazyjne)

411 (za doladowania)

360 (EPI)

630 (z NL) albo 435 (z multipakietu)

 

PS. Te kłopoty stwierdzono przy 50GB na Walentynki, gdy nie były widoczne, że względu na brak zgody.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 17
  • 0

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe


@ketrasaArturnapisał(-a)

@SIM2 wysyłałem i nadal korzystam ze zgód marketingowych podczas aktywacji nowych starterów. Pomagam również innym w tych sprawach i za każdym razem działa, tak jak się tego spodziewałem.


Panie, weź nie wybielaj nieudolności operatora i nie pisz w czasie przeszłym, tylko weź wyślij teraz TAK pod 80290 a zwróci zapewne odpowiedź niespodziewanie z 80990 "błędna komenda". Można sprawdzić nawet na starym numerze. Od lutego tak to właśnie (nie)działa.

 

Pracownikom Orange też polecam wysłać testowo to może przejrzą nieco na oczy i w końcu naprawią.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 125
  • 365
  • 2

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe

Zgadza się, też taką odpowiedź dostałem w odpowiedzi na ten sms.

 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 353
  • 1242
  • 7

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe

Może ofnk jest migrowane na platformę billingową nju?

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1918
  • 6764
  • 76

Kłopotliwe bonusy za zgody marketingowe

Tak jak pisałem celowo aktywacja SMSem tak obecnie działa, po zmianach regulaminowych.

A po udanej aktywacji zgody w aplikacji mamy na stronie MO w usługach aktywnych zgodę na wszystkich numerach z datą tej aktywacji, nawet jak SMSem daliśmy zgodę ponad rok temu.