- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie nie powiodło się
Witam doładowałem konto metodą BLIK za 10 zł. Pieniążki z konta bankowego poszły lecz nie mam ich na koncie Orange mam nawet te środki zablokowane pod ta transakcje. W emailu widnieje informacja
Przepraszamy, transakcja nie mogła zostać zrealizowana z przyczyn technicznych.
Prawdopodobna przyczyna: -22.
Co to za numer błędu przyczyny ? Pierwszy raz mi tak sie stało. Proszę o pomoc pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie nie powiodło się
a. drogą elektroniczną, poprzez adres e-mail: bok@bm.pl
b. telefonicznie, pod nr tel. 58 7604 822 - od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00
c. na piśmie, pod adresem: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-
718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie nie powiodło się
Ale ja wiem o tym że mam sie z nimi skontaktować już to dawno zrobiłem pisząc tu byłem przekonany że uzyskam konkretną odpowiedź i tez jaki to błąd jest -22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie nie powiodło się
@MemoArmani_ udało się wyjaśnić sprawę? Mail z tym błędem był z Orange, czy Blue Media?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie nie powiodło się
Serwis doładowań online Orange |
|
|
Dzisiaj, po 2 latach wykonywania płatności poprzez moj-orange otrzymałem identyczny komunikat jak z pierwszej wiadomości tego wątku.
W moim przypadku straciłem 2 godziny na czat z konsultantami Orange, z których wyszło w skrócie, że Orange nie ma dostępu do płatności, czym zajmuje się pośrednik, w tym przypadku BlueMedia. Reklamacje złożyłem do BlueMedia i do Orange, dodałem komentarz do obsługi klienta w czacie Orange i zastanawiałem się nad opcjami zasilenia konta.
I tu niespodzianka.
Zadzwoniła do mnie osoba z Orange, aby pomóc w wyjaśnieniu sprawy.
Razem uzgodniliśmy, że ponowię płatność przez moj-orange, gdyż BlueMedia jeśli informuje, że środki zostaną zwrócone, to jest to realizowane, zwyczajowo do kilku dni.
Po 3 godzinach od pierwszej płatności, ponowiłem płatność i tym razem konto numeru w Orange na kartę zostało zasilone.
Wniosek jest taki, że działanie BlueMedia nie jest pozbawione wad, za to pozbawione jest rzetelnego informowania w czytelny dla człowieka sposób o zaistniałej sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowanie nie powiodło się
@7Darek środki które zostały pobrane przez BlueMedia za niezrealizowaną transakcje zostaną zwrócone do około 3 dni roboczych. Ponieważ post pisany był 7-mego i podejrzewam, że próba doładowania poszła również tego samego dnia, dokładając weekend, zwrot powinien nastąpić w poniedziałek.