Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 11, Recenzent
  • 6
  • 0
  • 0

Doładowanie nie powiodło się

Witam doładowałem konto metodą BLIK za 10 zł. Pieniążki z konta bankowego poszły lecz nie mam ich na koncie Orange mam nawet te środki zablokowane pod ta transakcje. W emailu widnieje informacja 

Przepraszamy, transakcja nie mogła zostać zrealizowana z przyczyn technicznych.

Prawdopodobna przyczyna: -22.

Co to za numer błędu przyczyny ? Pierwszy raz mi tak sie stało. Proszę o pomoc pozdrawiam

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 22324
  • 11300
  • 1082

Doładowanie nie powiodło się

Skontaktuj się z BOK Blue Media. Poniżej info jak:

a. drogą elektroniczną, poprzez adres e-mail: bok@bm.pl
b. telefonicznie, pod nr tel. 58 7604 822 - od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00
c. na piśmie, pod adresem: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-
718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów
...
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 6
  • 0
  • 0

Doładowanie nie powiodło się

Ale ja wiem o tym że mam sie z nimi skontaktować już to dawno zrobiłem pisząc tu byłem przekonany że uzyskam konkretną odpowiedź i tez jaki to błąd jest -22

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 1274
  • 1762
  • 40

Doładowanie nie powiodło się

@MemoArmani_ udało się wyjaśnić sprawę? Mail z tym błędem był z Orange, czy Blue Media?

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz