Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Doładowanie nie powiodło się


Poziom 15, Komentator
  • 23
  • 21
  • 0

Doładowanie nie powiodło się

Witam doładowałem konto metodą BLIK za 10 zł. Pieniążki z konta bankowego poszły lecz nie mam ich na koncie Orange mam nawet te środki zablokowane pod ta transakcje. W emailu widnieje informacja 

Przepraszamy, transakcja nie mogła zostać zrealizowana z przyczyn technicznych.

Prawdopodobna przyczyna: -22.

Co to za numer błędu przyczyny ? Pierwszy raz mi tak sie stało. Proszę o pomoc pozdrawiam

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26019
  • 15832
  • 1159

Doładowanie nie powiodło się

Skontaktuj się z BOK Blue Media. Poniżej info jak:

a. drogą elektroniczną, poprzez adres e-mail: bok@bm.pl
b. telefonicznie, pod nr tel. 58 7604 822 - od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00
c. na piśmie, pod adresem: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-
718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów
Highlighted

Poziom 15, Komentator
  • 23
  • 21
  • 0

Doładowanie nie powiodło się

Ale ja wiem o tym że mam sie z nimi skontaktować już to dawno zrobiłem pisząc tu byłem przekonany że uzyskam konkretną odpowiedź i tez jaki to błąd jest -22

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1677
  • 3119
  • 48

Doładowanie nie powiodło się

@MemoArmani_ udało się wyjaśnić sprawę? Mail z tym błędem był z Orange, czy Blue Media?