Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Doładowanie nie powiodło się

Highlighted

Poziom 15, Komentator
  • 23
  • 24
  • 0

Doładowanie nie powiodło się

Witam doładowałem konto metodą BLIK za 10 zł. Pieniążki z konta bankowego poszły lecz nie mam ich na koncie Orange mam nawet te środki zablokowane pod ta transakcje. W emailu widnieje informacja 

Przepraszamy, transakcja nie mogła zostać zrealizowana z przyczyn technicznych.

Prawdopodobna przyczyna: -22.

Co to za numer błędu przyczyny ? Pierwszy raz mi tak sie stało. Proszę o pomoc pozdrawiam

5 ODPOW. 5
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27647
  • 18502
  • 1218

Doładowanie nie powiodło się

Skontaktuj się z BOK Blue Media. Poniżej info jak:

a. drogą elektroniczną, poprzez adres e-mail: bok@bm.pl
b. telefonicznie, pod nr tel. 58 7604 822 - od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7:00 do 22:00, a w soboty w godzinach od 8:00 do 16:00
c. na piśmie, pod adresem: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-
718 Sopot, z dopiskiem: Doładowania telefonów
Highlighted

Poziom 15, Komentator
  • 23
  • 24
  • 0

Doładowanie nie powiodło się

Ale ja wiem o tym że mam sie z nimi skontaktować już to dawno zrobiłem pisząc tu byłem przekonany że uzyskam konkretną odpowiedź i tez jaki to błąd jest -22

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1955
  • 3863
  • 58

Doładowanie nie powiodło się

@MemoArmani_ udało się wyjaśnić sprawę? Mail z tym błędem był z Orange, czy Blue Media?

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 8
  • 3
  • 0

Doładowanie nie powiodło się

Serwis doładowań online Orange

 

 
Doładowanie nie zostało zrealizowane
 

Przepraszamy, transakcja nie mogła zostać zrealizowana z przyczyn technicznych.

Prawdopodobna przyczyna: -22

 

Numer: 48XXXXXXXXX nie został doładowany na kwotę 25 zł

Identyfikator transakcji: XXXXXXXX

Środki zostaną zwrócone do nadawcy.

 

 

Dzisiaj, po 2 latach wykonywania płatności poprzez moj-orange otrzymałem identyczny komunikat jak z pierwszej wiadomości tego wątku. 

 

W moim przypadku straciłem 2 godziny na czat z konsultantami Orange, z których wyszło w skrócie, że Orange nie ma dostępu do płatności, czym zajmuje się pośrednik, w tym przypadku BlueMedia. Reklamacje złożyłem do BlueMedia i do Orange, dodałem komentarz do obsługi klienta w czacie Orange i zastanawiałem się nad opcjami zasilenia konta.

I tu niespodzianka.

Zadzwoniła do mnie osoba z Orange, aby pomóc w wyjaśnieniu sprawy.

Razem uzgodniliśmy, że ponowię płatność przez moj-orange, gdyż BlueMedia jeśli informuje, że środki zostaną zwrócone, to jest to realizowane, zwyczajowo do kilku dni.

Po 3 godzinach od pierwszej płatności, ponowiłem płatność i tym razem konto numeru w Orange na kartę zostało zasilone.


Wniosek jest taki, że działanie BlueMedia nie jest pozbawione wad, za to pozbawione jest rzetelnego informowania w czytelny dla człowieka sposób o zaistniałej sytuacji.

 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7253
  • 11604
  • 211

Doładowanie nie powiodło się

@7Darek środki które zostały pobrane przez BlueMedia za niezrealizowaną transakcje zostaną zwrócone do około 3 dni roboczych. Ponieważ post pisany był 7-mego i podejrzewam, że próba doładowania poszła również tego samego dnia, dokładając weekend, zwrot powinien nastąpić w poniedziałek.