Doładowanie. Niepoprawny numer.
07-01-2017 08:26
Witam. Mam problem z moją kartą. Sytuacja wygląda tak, że w chwili obecnej przebywam za granicą. Konto straciło ważność 4.01 i patrząc na status na stronie orange mam: "
10.01.2017"
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
07-01-2017 08:26
Rozwiązanie:
Doładowanie. Niepoprawny numer.
08-01-2017 10:03
Dłuższa droga to mail na bok@orange.pl ale musisz w treści wiadomości podać numer telefonu/opis sprawy/kod puk lub numer seryjny karty sim (jest na spodzie karty sim) - ta metoda jest najdłuższa.
08-01-2017 10:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Wszystkie odpowiedzi:
Doładowanie. Niepoprawny numer.
07-01-2017 09:43
07-01-2017 09:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Doładowanie. Niepoprawny numer.
07-01-2017 18:57
Konto straciło ważność na rozmowy wychodzące czy przychodzące??? Jeśli na przychodzące to być może Twoja karta została zablkowana, wówczas tylko kontakt z BOK tak jak pisze @Piotrekk85 może tylko Ci pomóc. Jeśli blokada numeru jest związana z blakadą połączeń wychądzących spróbuj wyłączyć i włączyć telefon jeszcze raz i ręcznie wybrać operatora - pewnie wyświetli Ci się parę operatorów którzy mają podpisane umowy na roaming z Orange, wybierz któregoś z nich. Martwi mnie jednak fakt że nie możesz doładować konta przez Internet, co może być związanę z wyłączeniem Twojego numeru. Przez jaką stronę się dołaowujesz??? Ja polecam: https://doladowania.orange.pl/
07-01-2017 18:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Doładowanie. Niepoprawny numer.
08-01-2017 07:29
Witam, jestem tu nowy. Właśnie dziś rano zobaczyłem, że wyłączono mi numer przez brak doładowań. Nie mam za bardzo skąd zadzwonić do BOK, a jak próbuję założyć konto na Mój Orange to nie mogę przez to, że numer zablokowany... jak mogę to szybko załatwić ?
08-01-2017 07:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Doładowanie. Niepoprawny numer.
08-01-2017 10:03
Dłuższa droga to mail na bok@orange.pl ale musisz w treści wiadomości podać numer telefonu/opis sprawy/kod puk lub numer seryjny karty sim (jest na spodzie karty sim) - ta metoda jest najdłuższa.
08-01-2017 10:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Doładowanie. Niepoprawny numer.
10-01-2017 14:19
Faktycznie karta straciła ważność i została automatycznie zablokowana dla tego nie mogłem doładować konta. Miła Pani z BOKu powiedziała mi, że od dnia blokady jest jeszcze miesiąc na odzyskanie numeru. Telefon zalogował się do sieci 10 minut po zakończeniu rozmowy. Teraz muszę tylko doładować konto i przedłużyć jego waśność na rok i po sprawie. Dzięki!
10-01-2017 14:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Doładowanie. Niepoprawny numer.
01-02-2017 23:32
Poproszę ekspertów z tego wątku o ogólny opis o co chodzi z tym "straciła ważność" bo mam coś podobnego ale bezprawne i w ogóle bez racji bytu moim zdaniem.
- w jakim czasie od utraty ważności numer telefonu może zostać przekazany innemu klientowi?
- jak często się zdarza że numer jest wyłączany przed upływem ważności numeru?
W październiku miałem telefon doładowany i ważny do ok. 12 listopda, sms na potwierdzenie a pod koniec października przychodzi mi sms że numer zostanie wyłączony za trzy dni - czyli przed momentem do którego telefon miał mieć ważne odbieranie połączeń! i rzeczywiście wyłączyli przed upływem ważności. Dzwonię, pytam i twierdzą, że niby jakiś niespodziewany błąd systemu i że odblokują jednak nadal przed upływem daty ważności był wyłączony (pisząc wyłączony mam na myśli to, że karta się nie rejestrowała w sieci).
Czy to jakaś znana praktyka odbierania ważnych numerów? To się działo w urange na długo przed wymogiem rejestracji numerów czyli przed dniem dzisiejszym!
01-02-2017 23:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Doładowanie. Niepoprawny numer.
[ Edytowane ]02-02-2017 09:02 — edytowano 02-02-2017 09:30
Zgonie z regulaminem teoretycznie już następnego dnia numer może trafić do puli wolnych numerów.
Każdy operator (w tym Orange) ma tajemniczy tzw. grace period, kiedy jeszcze można odzyskać numer. Jest to związane z uwagi na "zapominalskich" (bo po odzyskaniu numeru trzeba go zwykle doładować - więc zysk dla operatora) lub reklamacje (nie zawsze działa wszystko jak trzeba).
Pytasz o częstotliwość - czytając wpisy w internecie nie poznasz skali, a wątpie by takie dane były udostępniane. Zwróć uwagę też na to, że zadowolone osoby nie piszą na ten temat
I na koniec jeszcze małe sprostowanie: w Polsce numer nie należy do Ciebie, mnie czy innego klienta. Numer zawsze jest własnością jednego z operatorów. Sformułowanie "mój" jest przenośnią. Warto też wiedzieć, że jeśli numer był przenoszony między sieciami to jest też mowa o tzw. operatorze macierzystym (w którym numer zakupiono jako pierwszy). Po zakończeniu dodatkowego okresu po zakończeniu ważności numeru (o którym pisałem wyżej) numer wraca do operatora macierzystego np. jeśli przeniosłeś numer z Plusa do Orange, to numer nie trafi do innego klienta Orange, ale zostanie zwrócony Plusowi (jeśli numer był przenoszony wiele razy między sieciami to proces może potrwać).
02-02-2017 09:02 — edytowano 02-02-2017 09:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Doładowanie. Niepoprawny numer.
[ Edytowane ]02-02-2017 19:24 — edytowano 02-02-2017 19:25
Ok, dzięki - rzeczywiście jeśli ktoś jest zadowolony to nie pisze o babolach - ale ja nie jestem to piszę
Chodziło mi też o to ile przydarza się numerów wyłączanych z rejestracji przed terminem do kiedy miało byc aktywne odbieranie. Czyli doładowujesz, dostajesz odpowiedź "możesz odbierać do 12 listopada" a 30 października Ci piszą że "za 3 dni numer zostanie wyłączony..." To chyba coś nie tak?
Ilość spotykanych przez was przypadków na rok (szukałem i nie znalazłem żadnego bardziej pasującego niż ten tutaj).
02-02-2017 19:24 — edytowano 02-02-2017 19:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś