Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 2
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Witam. Mam problem z moją kartą. Sytuacja wygląda tak, że w chwili obecnej przebywam za granicą. Konto straciło ważność 4.01 i patrząc na status na stronie orange mam: "

Doładowanie konta do
za 3 dni,
10.01.2017"
przy czym problem jest taki, że próbując doładować konto przez internet wyskakuje mi komunikat "Status transakcji doładowania. Niepoprawny numer, zasilenie konta nie zostanie zrealizowane." Karta SIM nie loguje się w ogóle do sieci. Czy jak w ciągu 3 dni nie doładuje karty to całkowicie mi wyłączą ten numer? Jak doładować konto i przedłużyć jego ważność?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Poziom 39, Guru ****
  • 23186
  • 11741
  • 1098

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Pożycz od kogoś numer na chwilę i zadzwoń.
Dłuższa droga to mail na bok@orange.pl ale musisz w treści wiadomości podać numer telefonu/opis sprawy/kod puk lub numer seryjny karty sim (jest na spodzie karty sim) - ta metoda jest najdłuższa.
.

Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 39, Guru ****
  • 23186
  • 11741
  • 1098

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Podejrzewam, że może straciła już ważność. Jeśli możesz skontaktuj się z BOK z innego numeru na +48510100100 lub wyślij zgłoszenie przez Mój Orange/Obsługa/zgłoś sprawę.

.
Konto usunięte
Nie dotyczy

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Konto straciło ważność na rozmowy wychodzące czy przychodzące??? Jeśli na przychodzące to być może Twoja karta została zablkowana, wówczas tylko kontakt z BOK tak jak pisze @Piotrekk85  może tylko Ci pomóc. Jeśli blokada numeru jest związana z blakadą połączeń wychądzących spróbuj wyłączyć i włączyć telefon jeszcze raz i ręcznie wybrać operatora - pewnie wyświetli Ci się parę operatorów którzy mają podpisane umowy na roaming z Orange, wybierz któregoś z nich. Martwi mnie jednak fakt że nie możesz doładować konta przez Internet, co może być związanę z wyłączeniem Twojego numeru. Przez jaką stronę się dołaowujesz??? Ja polecam: https://doladowania.orange.pl/

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 0
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Witam, jestem tu nowy. Właśnie dziś rano zobaczyłem, że wyłączono mi numer przez brak doładowań. Nie mam za bardzo skąd zadzwonić do BOK, a jak próbuję założyć konto na Mój Orange to nie mogę przez to, że numer zablokowany... jak mogę to szybko załatwić ?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23186
  • 11741
  • 1098

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Pożycz od kogoś numer na chwilę i zadzwoń.
Dłuższa droga to mail na bok@orange.pl ale musisz w treści wiadomości podać numer telefonu/opis sprawy/kod puk lub numer seryjny karty sim (jest na spodzie karty sim) - ta metoda jest najdłuższa.
.
Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 2
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Faktycznie karta straciła ważność i została automatycznie zablokowana dla tego nie mogłem doładować konta. Miła Pani z BOKu powiedziała mi, że od dnia blokady jest jeszcze miesiąc na odzyskanie numeru. Telefon zalogował się do sieci 10 minut po zakończeniu rozmowy. Teraz muszę tylko doładować konto i przedłużyć jego waśność na rok i po sprawie. Dzięki!

Poziom 5, Obserwator
  • 2
  • 0
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Poproszę ekspertów z tego wątku o ogólny opis o co chodzi z tym "straciła ważność" bo mam coś podobnego ale bezprawne i w ogóle bez racji bytu moim zdaniem.

 

- w jakim czasie od utraty ważności numer telefonu może zostać przekazany innemu klientowi?

- jak często się zdarza że numer jest wyłączany przed upływem ważności numeru? 

 

 

W październiku miałem telefon doładowany i ważny do ok. 12 listopda, sms na potwierdzenie a pod koniec października przychodzi mi sms że numer zostanie wyłączony za  trzy dni - czyli przed momentem do którego telefon miał mieć ważne odbieranie połączeń! i rzeczywiście wyłączyli przed upływem ważności. Dzwonię, pytam i twierdzą, że niby jakiś niespodziewany błąd systemu i że odblokują jednak nadal przed upływem daty ważności był wyłączony (pisząc wyłączony mam na myśli to, że karta się nie rejestrowała w sieci).

 

Czy to jakaś znana praktyka odbierania ważnych numerów? To się działo w urange na długo przed wymogiem rejestracji numerów czyli przed dniem dzisiejszym!

 

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 23186
  • 11741
  • 1098

Doładowanie. Niepoprawny numer.

[ Edytowane ]

Zgonie z regulaminem teoretycznie już następnego dnia numer może trafić do puli wolnych numerów.
Każdy operator (w tym Orange) ma tajemniczy tzw. grace period, kiedy jeszcze można odzyskać numer. Jest to związane z uwagi na "zapominalskich" (bo po odzyskaniu numeru trzeba go zwykle doładować - więc zysk dla operatora) lub reklamacje (nie zawsze działa wszystko jak trzeba).

Pytasz o częstotliwość - czytając wpisy w internecie nie poznasz skali, a wątpie by takie dane były udostępniane. Zwróć uwagę też na to, że zadowolone osoby nie piszą na ten temat Emotikon: Szczęśliwy

I na koniec jeszcze małe sprostowanie: w Polsce numer nie należy do Ciebie, mnie czy innego klienta. Numer zawsze jest własnością jednego z operatorów. Sformułowanie "mój" jest przenośnią. Warto też wiedzieć, że jeśli numer był przenoszony między sieciami to jest też mowa o tzw. operatorze macierzystym (w którym numer zakupiono jako pierwszy). Po zakończeniu dodatkowego okresu po zakończeniu ważności numeru (o którym pisałem wyżej) numer wraca do operatora macierzystego np. jeśli przeniosłeś numer z Plusa do Orange, to numer nie trafi do innego klienta Orange, ale zostanie zwrócony Plusowi (jeśli numer był przenoszony wiele razy między sieciami to proces może potrwać).

.
Poziom 5, Obserwator
  • 2
  • 0
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

[ Edytowane ]

Ok, dzięki - rzeczywiście jeśli ktoś jest zadowolony to nie pisze o babolach - ale ja nie jestem to piszę Emotikon: Szczęśliwy

 

Chodziło mi też o to  ile przydarza się numerów wyłączanych z rejestracji przed  terminem do kiedy miało byc aktywne odbieranie. Czyli doładowujesz, dostajesz odpowiedź "możesz odbierać do 12 listopada" a 30 października Ci piszą że "za 3 dni numer zostanie wyłączony..." To chyba coś nie tak?

 

Ilość spotykanych przez was przypadków na rok (szukałem i nie znalazłem żadnego bardziej pasującego niż ten tutaj).

0 Lubię to
Odpowiedz