Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Doładowanie. Niepoprawny numer.

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Witam. Mam problem z moją kartą. Sytuacja wygląda tak, że w chwili obecnej przebywam za granicą. Konto straciło ważność 4.01 i patrząc na status na stronie orange mam: "

Doładowanie konta do
za 3 dni,
10.01.2017"
przy czym problem jest taki, że próbując doładować konto przez internet wyskakuje mi komunikat "Status transakcji doładowania. Niepoprawny numer, zasilenie konta nie zostanie zrealizowane." Karta SIM nie loguje się w ogóle do sieci. Czy jak w ciągu 3 dni nie doładuje karty to całkowicie mi wyłączą ten numer? Jak doładować konto i przedłużyć jego ważność?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Pożycz od kogoś numer na chwilę i zadzwoń.
Dłuższa droga to mail na bok@orange.pl ale musisz w treści wiadomości podać numer telefonu/opis sprawy/kod puk lub numer seryjny karty sim (jest na spodzie karty sim) - ta metoda jest najdłuższa.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Podejrzewam, że może straciła już ważność. Jeśli możesz skontaktuj się z BOK z innego numeru na +48510100100 lub wyślij zgłoszenie przez Mój Orange/Obsługa/zgłoś sprawę.

Anonim

Nie dotyczy

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Konto straciło ważność na rozmowy wychodzące czy przychodzące??? Jeśli na przychodzące to być może Twoja karta została zablkowana, wówczas tylko kontakt z BOK tak jak pisze @Piotrekk85  może tylko Ci pomóc. Jeśli blokada numeru jest związana z blakadą połączeń wychądzących spróbuj wyłączyć i włączyć telefon jeszcze raz i ręcznie wybrać operatora - pewnie wyświetli Ci się parę operatorów którzy mają podpisane umowy na roaming z Orange, wybierz któregoś z nich. Martwi mnie jednak fakt że nie możesz doładować konta przez Internet, co może być związanę z wyłączeniem Twojego numeru. Przez jaką stronę się dołaowujesz??? Ja polecam: https://doladowania.orange.pl/


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Witam, jestem tu nowy. Właśnie dziś rano zobaczyłem, że wyłączono mi numer przez brak doładowań. Nie mam za bardzo skąd zadzwonić do BOK, a jak próbuję założyć konto na Mój Orange to nie mogę przez to, że numer zablokowany... jak mogę to szybko załatwić ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Pożycz od kogoś numer na chwilę i zadzwoń.
Dłuższa droga to mail na bok@orange.pl ale musisz w treści wiadomości podać numer telefonu/opis sprawy/kod puk lub numer seryjny karty sim (jest na spodzie karty sim) - ta metoda jest najdłuższa.

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Faktycznie karta straciła ważność i została automatycznie zablokowana dla tego nie mogłem doładować konta. Miła Pani z BOKu powiedziała mi, że od dnia blokady jest jeszcze miesiąc na odzyskanie numeru. Telefon zalogował się do sieci 10 minut po zakończeniu rozmowy. Teraz muszę tylko doładować konto i przedłużyć jego waśność na rok i po sprawie. Dzięki!


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Poproszę ekspertów z tego wątku o ogólny opis o co chodzi z tym "straciła ważność" bo mam coś podobnego ale bezprawne i w ogóle bez racji bytu moim zdaniem.

 

- w jakim czasie od utraty ważności numer telefonu może zostać przekazany innemu klientowi?

- jak często się zdarza że numer jest wyłączany przed upływem ważności numeru? 

 

 

W październiku miałem telefon doładowany i ważny do ok. 12 listopda, sms na potwierdzenie a pod koniec października przychodzi mi sms że numer zostanie wyłączony za  trzy dni - czyli przed momentem do którego telefon miał mieć ważne odbieranie połączeń! i rzeczywiście wyłączyli przed upływem ważności. Dzwonię, pytam i twierdzą, że niby jakiś niespodziewany błąd systemu i że odblokują jednak nadal przed upływem daty ważności był wyłączony (pisząc wyłączony mam na myśli to, że karta się nie rejestrowała w sieci).

 

Czy to jakaś znana praktyka odbierania ważnych numerów? To się działo w urange na długo przed wymogiem rejestracji numerów czyli przed dniem dzisiejszym!

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Zgonie z regulaminem teoretycznie już następnego dnia numer może trafić do puli wolnych numerów.
Każdy operator (w tym Orange) ma tajemniczy tzw. grace period, kiedy jeszcze można odzyskać numer. Jest to związane z uwagi na "zapominalskich" (bo po odzyskaniu numeru trzeba go zwykle doładować - więc zysk dla operatora) lub reklamacje (nie zawsze działa wszystko jak trzeba).

Pytasz o częstotliwość - czytając wpisy w internecie nie poznasz skali, a wątpie by takie dane były udostępniane. Zwróć uwagę też na to, że zadowolone osoby nie piszą na ten temat 🙂

I na koniec jeszcze małe sprostowanie: w Polsce numer nie należy do Ciebie, mnie czy innego klienta. Numer zawsze jest własnością jednego z operatorów. Sformułowanie "mój" jest przenośnią. Warto też wiedzieć, że jeśli numer był przenoszony między sieciami to jest też mowa o tzw. operatorze macierzystym (w którym numer zakupiono jako pierwszy). Po zakończeniu dodatkowego okresu po zakończeniu ważności numeru (o którym pisałem wyżej) numer wraca do operatora macierzystego np. jeśli przeniosłeś numer z Plusa do Orange, to numer nie trafi do innego klienta Orange, ale zostanie zwrócony Plusowi (jeśli numer był przenoszony wiele razy między sieciami to proces może potrwać).


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Doładowanie. Niepoprawny numer.

Ok, dzięki - rzeczywiście jeśli ktoś jest zadowolony to nie pisze o babolach - ale ja nie jestem to piszę 🙂

 

Chodziło mi też o to  ile przydarza się numerów wyłączanych z rejestracji przed  terminem do kiedy miało byc aktywne odbieranie. Czyli doładowujesz, dostajesz odpowiedź "możesz odbierać do 12 listopada" a 30 października Ci piszą że "za 3 dni numer zostanie wyłączony..." To chyba coś nie tak?

 

Ilość spotykanych przez was przypadków na rok (szukałem i nie znalazłem żadnego bardziej pasującego niż ten tutaj).