- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowałem konto za 30 zł wykupile. Pakiet za 26 zł na rozmowy 9 marca i nie mogę dzwonić bo zablokowali odrazu 9 marca
_______________
Usunięte dane klienta - Rafał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@VProV wejdz na https://www.orange.pl/view/kontakt i skontaktuj sie z konsultantem na czacie. Bedzie mial wglad na Twoje konto i na pewno Ci pomoze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowałem
A tutaj piszesz o tym bo? Oczekujesz jakiejś formy pomocy? Próbowałeś kontaktować się z obsługą klienta operatora (aka BOK)?
PS. Najpierw przeczytaj to:
https://nasz.orange.pl/t5/O-spo%C5%82eczno%C5%9Bci/Zasady-Nasz-Orange/td-p/45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@VProV wejdz na https://www.orange.pl/view/kontakt i skontaktuj sie z konsultantem na czacie. Bedzie mial wglad na Twoje konto i na pewno Ci pomoze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doładowałem
@VProV w jaki sposób było zrealizowane doładowanie konta? Od razu kwota doładowania wyniosła 30 zł?