Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dane komórkowe


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 0
  • 0

Dane komórkowe

Cześć!

Ostatnio postanowiłem sobie kupić pakiet nielimitowane połączenia i sms - y, + 15 gb internetu (jako iż mam numer na kartę).

Coraz więcej jest sytuacji gdzie potrzebuję przysłowiowych "danych", czy to gdzieś na wycieczce szkolnej, czy u kolegi, więc skupiłem się głównie na internecie.

No więc wchodzę sobie w ustawienia, włączam dane, i po chwili mam już wyświetloną ikonkę "LTE".

Myślę sobie : "O ,jak super, mam LTE" po czym wchodzę w chrome. 

Czekam.... czekam.... i nic.

Pokazuje mi się tylko, że niby nie mam internetu...

Czy ktoś wie w czym może być problem? 😕

25 ODPOW. 25

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3225
  • 7531
  • 137

Dane komórkowe

Masz w ustawieniach włączone "Dane Komórkowe" ??

 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2024
  • 5482
  • 184

Dane komórkowe

Stały problem z ipv6. Ustawienie -> Transmisja danych -> Punkty dostępu i tam zmień apn na internet (wywal ipv6), zmień też protokół apn na ipv4.

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 0
  • 0

Dane komórkowe


@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
Stały problem z ipv6. Ustawienie -> Transmisja danych -> Punkty dostępu i tam zmień apn na internet (wywal ipv6), zmień też protokół apn na ipv4.

Ikona danych pojawia się teraz o wiele szybciej, jednak nadal występuje tam sam problem. Gdy wchodzę w chome i wpisuje cokolwiek, czekam baaaaardzo długo, a mimo to wyświetla się "jesteś offline" Aha, i zmienić ustawień nie mogłem, musiałem więc dodać nowy APN i przepisać wszystko z tego "standardowego" APN od Orange i zmienić te opcje, które mi kazałeś. 

Czy dobrze zrobiłem? Nie znam się na tym.... Tu zamieszczam screena : 


Screenshot_20181220-183337_Settings.jpg


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2024
  • 5482
  • 184

Dane komórkowe

Ok możesz dodać nowy punk dostępu. Typ uwierzytelniania masz PAP LUB CHAP i protokół APN IPV4 ?. Jeśli tak jeszcze wyłącz i włącz telefon

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 0
  • 0

Dane komórkowe


@Arti_Kn_Plnapisał(-a)
Ok możesz dodać nowy punk dostępu. Typ uwierzytelniania masz PAP LUB CHAP i protokół APN IPV4 ?. Jeśli tak jeszcze wyłącz i włącz telefon

Dalej nic 😕 Próbowałem wyłączać i włączać telefon 2 razy... I tak, mam ustawione na PAP lub CHAP oraz na APN ipv4...


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2024
  • 5482
  • 184

Dane komórkowe

sprawdź kodem *115*1# ile masz tego pakietu. Pobierz a google play firefoxa i zobacz czy to samo się dzieje. W telefonie masz jedną sim czy dwie ? Jaki telefon ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 0
  • 0

Dane komórkowe


@Arti_Kn_Plnapisał(-a)

sprawdź kodem *115*1# ile masz tego pakietu. Pobierz a google play firefoxa i zobacz czy to samo się dzieje. W telefonie masz jedną sim czy dwie ? Jaki telefon ?


1. Zostało mi niby 20gb internetu (nie działa mi net więc tak dużo :'c )

2. Na firefoxie to samo 

3. Mam tylko 1 sim 

4. Samsung Galaxy J5 2017


Pracuję w Orange
  • 73
  • 96
  • 7

Dane komórkowe

Masz tak? :

nowy punkt:
nazwa apn: internet (nazwa nie ma żadnego znaczenia)
nazwa użytkownika: internet
hasło: internet
typ uwierzytelniania: PAP lub CHAP
typ apn: default
protokół apn: ipv4
protokół apn podczas roamingu ipv4

całej reszty podpunktów nie ruszamy.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2024
  • 5482
  • 184

Dane komórkowe

Zresetuj ustawienia punktu dostępu. Wywal ci twój apn zrobiony ręcznie i powróci do stanu początkowego. Nieraz to pomaga. Jeśli nic, spróbuj ponownie z ręcznym ustawieniem apn.