- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
@Aborows40Dzieje się. Dużo. Będzie dobrze. Jak już będzie wszystko wiadomo, to ktoś się do Ciebie odezwie i wyjaśni. Jeśli da radę to dziś, jeśli nie - to w poniedziałek.
A ja w imieniu firmy przepraszam, że tak to do tej pory wyglądało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Naprawdę dziękuję, bo czasem mam wrażenie że ktoś ingeruje w moj telefon etc
Bo jak można wytłumaczyć tego typu rzeczy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Ciekawi mnie to co takiego się dzieje i jakie to ma podłoże? Dwa, cieszy myśl że może uda mi się dzisiaj poznać przyczynę
Bo coś co miało być rozpatrzone w ciągu 24 godzin
Przedłużyło się już do miesiąca
Nie rozumiem też tego dlaczego konsultanci świadomo wprowadzali mnie w błąd a mówiąc kolokwialnie
Kłamali prosto w/....... W ekran czy słuchawkę
Wymyślając różnego rodzaju rzeczy
Najlepiej popisala się dzisiejszą Pani konsultant mówiąc że problem jest rozwiązany ale
Ona nie umie mi tego przedstawić bo dla niej jest to zbyt skomplikowane
Do tego mówiąc że mam skorzystać z jakiegoś dziwnego systemu. Szkoda że nazwy już nie pamiętam ale było tam coś takiego jak PPPI i słowo oceany
Na pytanie co to jest..... Nie dostałem odpowiedzi
Tak jak na wiele innych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spokojnie, naprawią, zadzwonią i wyjaśnią, czemu tak się stało. I myślę, że przeproszą za odsyłanie Cię w różne dziwne miejsca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Miałem nadzieję że uda się to dzisiaj rozwiązać tak jak pan napisał
Ale przed chwilą otrzymałem wiadomość że muszę poczekać co najmniej do 22 lipca
Aż dziwi mnie to że taki sytuacja wymaga tak wielkiego nakładu czasu
Orange ma narzędzia do weryfikacji takich problemów a mimo to nie potrafi rozwiązać tego typu rzeczy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
@Aborows40 , ja bym się na Twoim miejscu cieszył, że @Rosiu Ci pomógł, bo z tego, co opisują niezadowoleni klienci, ich problemy ciągną się dłużej. To tylko i aż jeszcze trzy dni. Przetrzymaj ciśnienie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Chciałbym Panu serdecznie podziękować za pomoc
Dzwonili z Orange i ktoś tzn konsultant się tym zajął
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Jak @Rosiu wróci z urlopu, byłby rad, gdybyś dla Jego skromnej osoby dał rozwiązanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Czasem naprawdę mam myśli że ktoś ingeruje w moje numery
Bo mam też ofertę w plusie w której też są cyrki
Aż brak słów, na koncie plus online odpowiednik nowy mój Orange mam aktywne usługi które widzę tylko ja
Żaden konsultant plusa ich nie widzi co więcej pierwszy raz słyszą że takie w istnieją
Ja mogę włączać i wyłączać wszystko oprócz właśnie tych usług o nazwach
MOBILE CONNECT
WINDOWS STORE
Może ktoś tutaj wie jakiego typu są to usługi?