- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
I mam dosyć dzwonienia i pisania do Orange
Przykład dzisiaj.... Pani konsultant udzieliła mi takiej odpowiedzi na pytanie co z moim zgłoszeniem
Ze jest ale ona nie umie mi tego przedstawić bo ona tego nie rozumie
Do tego podaje że mam próbować to zgłosić w jakimś systemie ale nazwy już nie pamiętam ale to było coś mniej więcej takiego system PPP? I jakieś słowo było coś podobnego do Oceany
Potem stwierdziła że usługa Cybertarcza nie działa w ofercie na kartę
Na stronie Orange samo zgłoszenie jest jako już zrealizowane o całkowicie innym numerze zgłoszenia niż te które ja dostałem po dwóch dniach
Do tego w trakcie tamtej rozmowy ktoś mi włączył jakąś usługę z zamów z Orange
I żaden konsultant nie chce mi powiedzieć co to za usługa
Dosłownie każdy konsultant mówi co
innego
Co masz na myśli z tym Bugiem?
Rozumiem tydzień na rozwiązanie problemu ale nie miesiąc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
@Aborows40 , próbuję z tego co piszesz, wysnuć prawidłowe wnioski. @Piotrekk85 najpierw pokazał wersję przeglądarkową, a Ty w telefonie aplikację MO z przejściem do CyberTarczy, tak? Jeżeli tak, to najpierw zrobiłbym porządek w telefonie, czyli ogarnął "śmieci", dał appce MO wszystkie zezwolenia, a gdy nie pomoże i to, odinstalował oraz ponownie dokonał instalki appki. Bo być może (gdybam) masz starszą wersję.
Natomiast na kompie wydaje mi się, iż łatwiej ogarnąć temat z pozycji własnego konta MO. Nie pamiętam, więc pytam, czy masz starą wersję czy NMO? Pod warunkiem, że jest naprawdę, jak mówisz...żadnej windykacji. Ona nie usuwa się samoistnie, ot tak, na kiwnięcie palcem. Twierdzisz, że masz wszystko ok...w porządeczku. Więc daj sobie zależeć i może uda się nam ogarnąć temat. Jest sporo userów mających CT.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
@Aborows40Jakbyś podał na PW coś co pozwoli zidentyfikować Cię jako klienta to myślę, że da się sprawić, że sprawa zostanie załatwiona szybko. Przez szybko rozumiem minuty/godziny, nie tygodnie.
@Piotrekk85W ostatniej chwili, od końca pracy dziś nie ma mnie aż do początku sierpnia 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
W kontekście telefonu, systemu itp mam wszystko w małym palcu
Mam Galaxy S8 plus i wszystko w nim jak należy. Pomijam opcję antywirusa, VPN, programów typu SD MAID które są dla mnie czymś naturalnym
System mam czysty bez modyfikacji które kiedyś były moją domeną, teraz wymieniłem płytę aby pozbyć się pozostałości po roocie a bardziej nabitej flagi
W telefonie strona Cybertarcza działa mi tylko w opcji User agenta mobilnego
Gdy przełącze na tryb komputera strona się nie otworzy
Aplikacja mobilna mój Orange nie ma tutaj znaczenia
Naturalne że ma wszystkie uprawnienia itp
Mam też opcję nowego mój Orange i trzy przeglądarki które pokazują to samo
Strona Cybertarcza.orange nie działa na starej wersji mój Orange
Natomiast kwestia windykacji?
To nawet gdybym chciał jakoś zadłużyć swoje konto to fizycznie się nie da
Bo w ofercie na kartę się nie da proste, nie masz kasy na koncie nic nie kupisz itp
Mam na myśli usługi etc
A nigdy nie miałem i nie mam żadnego konta na abonament
A tak wygląda komunikat gdy próbuje coś ustawić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Wiele bym oddal aby to w końcu rozwiązać
Pech ze nawet infolinie Orange Expert już nie działają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
Mam już, skasuj 🙂 Takich rzeczy nie wrzucamy publicznie.
Koledzy działają. Dam znak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cybertarcza
@Aborows40napisał(-a)A wiesz może co to za usługa Mobile Connect?
https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/Mobile-Connect-kiedy-w-Orange/td-p/53831