Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Cybertarcza

ROZWIĄZANE

Ekspert AMA
  • 228
  • 939
  • 153

Cybertarcza

@Aborows40Dzieje się. Dużo. Będzie dobrze. Jak już będzie wszystko wiadomo, to ktoś się do Ciebie odezwie i wyjaśni. Jeśli da radę to dziś, jeśli nie - to w poniedziałek.

A ja w imieniu firmy przepraszam, że tak to do tej pory wyglądało.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 216
  • 196
  • 4

Cybertarcza

Naprawdę dziękuję, bo czasem mam wrażenie że ktoś ingeruje w moj telefon etc

Bo jak można wytłumaczyć tego typu rzeczy


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 216
  • 196
  • 4

Cybertarcza

 Ciekawi mnie to co takiego się dzieje i jakie to ma podłoże? Dwa, cieszy myśl że może uda mi się dzisiaj poznać przyczynę

Bo coś co miało być rozpatrzone w ciągu 24 godzin

Przedłużyło się już do miesiąca

Nie rozumiem też tego dlaczego konsultanci świadomo wprowadzali mnie w błąd a mówiąc kolokwialnie 

Kłamali prosto w/....... W ekran czy słuchawkę

Wymyślając różnego rodzaju rzeczy

Najlepiej popisala się dzisiejszą Pani konsultant mówiąc że problem jest rozwiązany ale

Ona nie umie mi tego przedstawić bo dla niej jest to zbyt skomplikowane

Do tego mówiąc że mam skorzystać z jakiegoś dziwnego systemu. Szkoda że nazwy już nie pamiętam ale było tam coś takiego jak PPPI i słowo oceany

Na pytanie co to jest..... Nie dostałem odpowiedzi 

Tak jak na wiele innych  


Ekspert AMA
  • 228
  • 939
  • 153

Cybertarcza

Spokojnie, naprawią, zadzwonią i wyjaśnią, czemu tak się stało. I myślę, że przeproszą za odsyłanie Cię w różne dziwne miejsca.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 216
  • 196
  • 4

Cybertarcza

 Miałem nadzieję że uda się to dzisiaj rozwiązać tak jak pan napisał

Ale przed chwilą otrzymałem wiadomość że muszę poczekać co najmniej do 22 lipca 

Aż dziwi mnie to że taki sytuacja wymaga tak wielkiego nakładu czasu

Orange ma narzędzia do weryfikacji takich problemów a mimo to nie potrafi rozwiązać tego typu rzeczy 

Anonim

Nie dotyczy

Cybertarcza

@Aborows40 , ja bym się na Twoim miejscu cieszył, że @Rosiu  Ci pomógł, bo z tego, co opisują niezadowoleni klienci, ich problemy ciągną się dłużej. To tylko i aż jeszcze trzy dni. Przetrzymaj ciśnienie Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 216
  • 196
  • 4

Cybertarcza

 Chciałbym Panu serdecznie podziękować za pomoc 

Dzwonili z Orange i ktoś tzn konsultant się tym zajął 

Anonim

Nie dotyczy

Cybertarcza

Jak @Rosiu  wróci z urlopu, byłby rad, gdybyś dla Jego skromnej osoby dał rozwiązanie Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 216
  • 196
  • 4

Cybertarcza

Oczywiście że dam już to zrobiłem


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 216
  • 196
  • 4

Cybertarcza

 Czasem naprawdę mam myśli że ktoś ingeruje w moje numery

Bo mam też ofertę w plusie w której też są cyrki 

Aż brak słów, na koncie plus online odpowiednik nowy mój Orange mam aktywne usługi które widzę tylko ja

Żaden konsultant plusa ich nie widzi co więcej pierwszy raz słyszą że takie w istnieją

Ja mogę włączać i wyłączać wszystko oprócz właśnie tych usług o nazwach 

MOBILE CONNECT 

WINDOWS STORE

 

Może ktoś tutaj wie jakiego typu są to usługi?