- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
16-05-2017
18:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-05-2017
18:02
pablo_ck, @Piotrekk85 @lodyczekoladowe
Zachęcam do wejścia na czat - http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml - kliknij START, podaj imię, numer telefonu, i opisz sprawę 🙂
Tam sprawdzimy, i jeśli to możliwe udzielimy pomocy 🙂 Każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie. 🙂
03-11-2017
17:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
03-11-2017
17:11
Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?
Wiem, że od ostatniego wpisu w tym temacie upłynęło dużo wody w Wiśle ... Ale poruszone w nim zagadnienie - moim zdaniem - zasługuje na rozważenie... 😉
24-11-2017
08:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-11-2017
08:11
Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?
Orane nie zwróci pieniędzy. Nie ma szans. Jak już pobrali to nie oddadzą. Ja włączyłem cykliczne 500 mb.. wczoraj... A korzystałem z wifi w domu a dziś o 8 rano sms że zostało mi 100 mb. Za minutę SMS że kolejny pakiet został pobrany. Także skasowali sobie dodatkowe 5zl... Korzystałem z wifi do diaska.
24-11-2017
09:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
24-11-2017
09:47
Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?
Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »