Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Mam włączony pakiet cykliczny "pakiet internetowy w ofertach na karte 2GB+nielimitowane sms-y"  koszt 15zł na 30dni. Przez przypadek włączyłam cyklicznie i gdy dzis musiałam włączyć pakiet by miec internet od razu po dołądowaniu wlaczyłam jednorazowy pakiet i po kilku godzinach niestety włączył sie też cykliczny. Co myślałam że sie nie stanie bo nie moze byc włączony ten sam pakiet no ale niestety. mam 2 te same pakiety i dwa razy podbrało mi 15zł. Jak można to wyłączyc?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

pablo_ck, @Piotrekk85 @lodyczekoladowe


Zachęcam do wejścia na czat - http://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml - kliknij START, podaj imię, numer telefonu, i opisz sprawę 🙂

 

Tam sprawdzimy, i jeśli to możliwe udzielimy pomocy 🙂 Każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie. 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

13 ODPOW. 13
Anonim

Nie dotyczy

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Zadzwoń do BOK, niech Ci dezaktywują pakiet cykliczny i oddzadzą pieniążki. Takie pomyłki się zdarzają - nawet nie wiem czy regulamin pozwala na włączenie na raz dwóch tych samych pakietów?? Skontaktuj się przez aplikację Mój Orange - zaloguj się pełnym danymi i możesz zadzwonić do BOK za free. Bardzo fajnym kanałem też jest czat z doradcą 🙂


Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Tak jak pablo_ck napisał skontaktuj się z BOK napewno Ci oddadzą kasę i wyłączą jeden z pakietów.

Anonim

Nie dotyczy

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Niby regulamin dopuszcza taki przypadek jak opisujesz "W jednym momencie Abonent może mieć aktywne jeden lub więcej Nowych pakietów w wersji jednorazowej i równolegle tylko jeden Nowy pakiet cykliczny". Aby wyłączyć wybrany Nowy pakiet w wersji cyklicznej, Abonent powinien wysłać SMS pod numer 261 z odpowiednią komendą - w Twoim przypadku komendą STOP15. Jednak tak jak Ci pisałem skontaktuj się z BOK - jeśli jest to Twoja pierwsza pomyłka reklamacja powinna być uznana pozytywnie a środki za zakup pakietu powinny być zwrócone na Twoje konto głowne. Polecam kontakt z @Jarek 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Jakoś nie mam pewności, że na bok zwrócą kasę. Każda sprawa jest oceniana indywidualnie.


Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Tutaj akurat bez problemu zwrot nastąpi ponieważ jeden i drugi pakiet zawiera nielimitowane SMSy. Także dzwoń do BOK a pakiet wyłączą i 15 pln zwrócą 😄

@Piotrekk85 w przypadku gdyby to był pakiet tylko internetowy to tak jak mówisz ale w tym przypadku nie powinno być problemu.           


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Tak ale ktoś zyskuje 2x więcej danych.


Pracuję w Orange
  • 470
  • 916
  • 53

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Ok ale pakiet zostanie wyłączony.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Poza tym jeśli pojawiła się opcja oficjalna zwrotu za błędnie włączone usługi prepaid, to poproszę regulamin. To że czasem ktoś dostaje zwrot, to nie reguła.

Anonim

Nie dotyczy

Co zrobić z omyłkowo włączonym pakietem cyklicznym, gdy jednocześnie włączony jest jednorazowy?

Panowie niech osoba która od nas potrzebuje pomocy zadzwoni do BOK, zazwyczaj takie reklamacje rozpatrywane są pozytywnie, tak więc po co ta "przepychanka" 🙂 Odpowiedź została udzielona więc...... 🙂 Pozdrawiam i myślę że temat można zamknąć.