- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podglądu z kamery (IMOU) na danych mobilnych Orange YES
Witam. Dzisiaj lub całkiem niedawno straciłem dostęp do podglądu obrazu z kamery IP na prywatnej karcie Orange YES, którą sobie co miesiąc doładowuję za 30 zł i kupuję pakiet rozmów, SMS-ów i Internetu za 25 zł. Czytałem wątki o tym, że korzystając z danych mobilnych na karcie pre-paid podgląd obrazu z kamer nie będzie działać, ale działał od co najmniej kilku lat, bo to rozwiązanie chmurowe i łączę się z telefonu przez aplikację i chmurę producenta (IMOU).
Sprawdziłem na karcie Orange Biznes i tam podgląd działa poprawnie, zupełnie tak jak przez ostatnie lata na karcie prywatnej. Podgląd działa również w sieci wi-fi, więc to nie wina konfiguracji sieci, routera, czy kamery, a ewidentnie coś po stronie prywatnej karty Orange.
Czy ktoś ma pomysł, co mogło się wydarzyć i jak ten problem rozwiązać? Dodam, że sterowanie urządzeniami podłączonymi do sieci wi-fi za pomocą Google Home działa poprawnie na danych mobilnych karty Orange (YES). Z góry dziękuję za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podglądu z kamery (IMOU) na danych mobilnych Orange YES
@laszlociaszlosprawdzałeś ten temat https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Brak-podgl%C4%85du-z-kamer/m-p/345764
a także ten: https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Brak-podgl%C4%85du-kamery-po-transmisji-orange/td-p/204525
Może ci pomoże 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podglądu z kamery (IMOU) na danych mobilnych Orange YES
Dziękuję za odpowiedź. Tak, sprawdzałem to, dlatego wspomniałem, że czytałem kilka takich wątków, to jednak inna kwestia, bo podgląd działał tak, jak powinien przez lata, a nie działa od dzisiaj lub od kilku dni i tylko na jednej z dwóch kart Orange, jakie mam w telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podglądu z kamery (IMOU) na danych mobilnych Orange YES
To może skontaktuj się z BOK Orange lub doradcą na Orange Czat i opisz problem. Może jest jakiś problem z kartą Orange 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podglądu z kamery (IMOU) na danych mobilnych Orange YES
Może być jakiś problem w komunikacji, w konfiguracji modemu LTE masz ipv6 czy ipv4?
Dla testu podmień ten protokół 😎
Musisz to przetestować sam, zdalnie nie pomogę bardziej, tak na przyszłość, dołączaj jakieś zrzuty, bo nie lubię zgadywać 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podglądu z kamery (IMOU) na danych mobilnych Orange YES
Coś się pewnie zawiesiło. Raz na kilka lat ma prawo. Może zrestartować wystarczy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podglądu z kamery (IMOU) na danych mobilnych Orange YES
Ale co zrestartować? 🙂 włączyłem na kilkanaście sekund tryb samolotowy w telefonie, wyłączałem i włączałem kartę YES, na razie nic nie przyniosło efektu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podglądu z kamery (IMOU) na danych mobilnych Orange YES
Ja bym zaczął bombardować infolinie i szczegółowo opisał im problem. Może się zdarzyć ze konsultant nie zakuma wiec można to przegadać z następnym. Generalnie winne powinny być ustawienia na karcie Orange. Konsultant dokona restartu/ponownej konfiguracji i powinno to od nowa latać. Daj znać czy to było problemem. Może coś uznało ze są to nienormatywne zachowania w sieci mobilnej i wycięło trasmisję?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podglądu z kamery (IMOU) na danych mobilnych Orange YES
@laszlociaszlonapisał(-a)Ale co zrestartować? 🙂 włączyłem na kilkanaście sekund tryb samolotowy w telefonie, wyłączałem i włączałem kartę YES, na razie nic nie przyniosło efektu.
Nie wiem co, bo nie napisałeś jaką masz dokładnie konfigurację sprzętu. Generalnie najlepiej wszystko, byle nie na raz.