- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, dzisiaj nastąpiła nietypowa sytuacja kiedy to bez poinformowania mnie pakiet internetowy został wyłączony i wprowadzony w błąd nieświadomie korzystałem nadal z usług internetowych za co były pobierane środki z konta. W ten sposób bardzo szybko straciłem swoje środki z konta. Oczywiście gdybym wiedział, że mój pakiet się skończył to nie korzystalbym z transferu danych. Czy jest jakaś szansa na reklamację?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Icy, możesz przesłać w tej sprawie reklamację do BOK. Jeżeli była to pierwsza taka sytuacja na Twoim numerze, są duże szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji i środki zostaną zwrócone.
Dodatkowo polecam skorzystać z jednorazowej promocji na bezpłatny pakiet 500 MB na 30 dni, aby go otrzymać należy do 03-10-2018 wysłać sms o treści NET5 pod nr 811.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Icy, możesz przesłać w tej sprawie reklamację do BOK. Jeżeli była to pierwsza taka sytuacja na Twoim numerze, są duże szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji i środki zostaną zwrócone.
Dodatkowo polecam skorzystać z jednorazowej promocji na bezpłatny pakiet 500 MB na 30 dni, aby go otrzymać należy do 03-10-2018 wysłać sms o treści NET5 pod nr 811.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto
Był to pakiet 2GB za 12zł na miesiąc, po wykorzystaniu środków prędkość malała tzw. lejek.
Kwota którą straciłem to około 70zł, dla jednych to nie dużo, ale dla mnie tyle środków wystarczyłoby na dobrych kilka miesięcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto
@Icy, może warto rozważyć aktywację pakietu cyklicznego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto
Wcześniej korzystałem z cyklicznego pakietu 2GB+SMS do wszystkich za 15zl, ale zrezygnowałem z niego na rzecz pakietu tylko z internetem. Zacząłem korzystać z aplikacji Mój Orange i nie zauważyłem tam (dopiero zapoznaje się z nią) możliwości włączenia pakietów cyklicznych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto
Dziękuję za informację, tym razem postaram się dopilnować aby pakiet internetowy odnawiał się co miesiąc.
Czyli jest szansa na odzyskanie utraconych środków?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto
Żeby zgłosić reklamację muszę czekać do poniedziałku?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »