Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

Witam, dzisiaj nastąpiła nietypowa sytuacja kiedy to bez poinformowania mnie pakiet internetowy został wyłączony i wprowadzony w błąd nieświadomie korzystałem nadal z usług internetowych za co były pobierane środki z konta. W ten sposób bardzo szybko straciłem swoje środki z konta. Oczywiście gdybym wiedział, że mój pakiet się skończył to nie korzystalbym z transferu danych. Czy jest jakaś szansa na reklamację?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 531
  • 2242
  • 30

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

@Icy, możesz przesłać w tej sprawie reklamację do BOK. Jeżeli była to pierwsza taka sytuacja na Twoim numerze, są duże szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji i środki zostaną zwrócone. 

 

Dodatkowo polecam skorzystać z jednorazowej promocji na bezpłatny pakiet 500 MB na 30 dni, aby go otrzymać należy do 03-10-2018 wysłać sms o treści NET5 pod nr 811. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10
Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 531
  • 2242
  • 30

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

@Icy, możesz przesłać w tej sprawie reklamację do BOK. Jeżeli była to pierwsza taka sytuacja na Twoim numerze, są duże szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji i środki zostaną zwrócone. 

 

Dodatkowo polecam skorzystać z jednorazowej promocji na bezpłatny pakiet 500 MB na 30 dni, aby go otrzymać należy do 03-10-2018 wysłać sms o treści NET5 pod nr 811. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28955
  • 20669
  • 1256

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

A jaki to pakiet internetowy? chodzi o internet w Polsce czy w roamingu? jaka kwota?
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

Był to pakiet 2GB za 12zł na miesiąc, po wykorzystaniu środków prędkość malała tzw. lejek. 

Kwota którą straciłem to około 70zł, dla jednych to nie dużo, ale dla mnie tyle środków wystarczyłoby na dobrych kilka miesięcy.

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 531
  • 2242
  • 30

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

@Icy, może warto rozważyć aktywację pakietu cyklicznego?

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

Wcześniej korzystałem z cyklicznego pakietu 2GB+SMS do wszystkich za 15zl, ale zrezygnowałem z niego na rzecz pakietu tylko z internetem. Zacząłem korzystać z aplikacji Mój Orange i nie zauważyłem tam (dopiero zapoznaje się z nią) możliwości włączenia pakietów cyklicznych.

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 531
  • 2242
  • 30

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

@Icy, na Mój Orange można aktywować zarówno pakiety jednorazowe jak i cykliczne. Rodzaj pakietu ujęty jest na końcu opisu danego pakietu. 

 

Inne sposoby aktywacji pakietów internetowych również znajdziesz TUTAJ. 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

Dziękuję za informację, tym razem postaram się dopilnować aby pakiet internetowy odnawiał się co miesiąc. 

 

Czyli jest szansa na odzyskanie utraconych środków?

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28955
  • 20669
  • 1256

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

Napisz reklamację. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie.
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Brak informacji o zakończeniu pakietu, wyczyszczone konto

Żeby zgłosić reklamację muszę czekać do poniedziałku?