- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Buszujac po mój Orange omylko przycisnalem nie ten przycisk i automatycznie usunałem pakiet bez limitu. Tragizm polega na tym że miałem 800gb w zapasie i z cyklu 44gb +1 co tydzień. Zadzwoniłem na bok i miły Pan stwierdził , że nie ma możliwości przywrócenia, tydzień temu podobna sytuacja, a efekt był taki, że osoba która omylko wyłączyła usługę no limit, została reklamacja rozstrzygnięta na jej korzyść. Zdaje sobie sprawę że orange może, lecz nie musi. Z mej perspektywy jest to niesprawiedliwe, że jednym idzie się na rękę, natomiast innych traktuje się tak jak mnie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spróbowałbym jeszcze raz po godz. 8, inny konsultant może będzie bardziej wyrozumiały.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spróbowałbym jeszcze raz po godz. 8, inny konsultant może będzie bardziej wyrozumiały.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu do wszystkich
Wszyto zelży na jakiego konsultanta się trafi. Jeden bez problemu pomoże, inny nawet nie będzie wiedział jak się do tematu zabrać. Jak bym spróbował ponownie jak wspomniał @Katani1, ale nie czekał 8 godzin, tylko zadzwonił z innego numeru telefonu. Dobrze by było jak najszybciej przywrócić pakiet. Przy dłuższym czasie może być większy kłopot.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu do wszystkich
Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale możne warto podczas rozmowy z konsultantem w sprawie pakietu podać że wystąpił jakiś błąd w MO, który spowodował wyłączenie pakietu, udać zdziwionego i nierozumiejącego co się stało, że było a nie ma
Podczas rozmowy dobrze było by wyczuć konsultanta, czy ma możliwość pomocy i umie zadziałać, czy tylko będzie udawał chętnego a nic nie będzie umiał zadziałać. Jeżeli nie chętny lub nie rozumiejący tematu proponuję nie kontynuować rozmowy, bo szkoda czasu.
Może uda się załatwić sprawę na Twoją korzyść. Trzymam kciuki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś