Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bez limitu do wszystkich

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 7
  • 8
  • 0

Bez limitu do wszystkich

Witam

 

Buszujac po mój Orange omylko przycisnalem nie ten przycisk i automatycznie usunałem pakiet bez limitu.  Tragizm polega na tym że miałem 800gb w zapasie i z cyklu 44gb +1 co tydzień.  Zadzwoniłem na bok i miły Pan stwierdził , że nie ma możliwości przywrócenia,  tydzień temu podobna sytuacja, a efekt był taki, że osoba która omylko wyłączyła usługę no limit,  została reklamacja rozstrzygnięta na jej korzyść.  Zdaje sobie sprawę że orange może, lecz nie musi.  Z mej perspektywy jest to niesprawiedliwe, że jednym idzie się na rękę, natomiast innych traktuje się tak jak mnie. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert
  • 2278
  • 3519
  • 148

Bez limitu do wszystkich

Spróbowałbym jeszcze raz po godz. 8, inny konsultant może będzie bardziej wyrozumiały.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 34, Ekspert
  • 2278
  • 3519
  • 148

Bez limitu do wszystkich

Spróbowałbym jeszcze raz po godz. 8, inny konsultant może będzie bardziej wyrozumiały.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 37, Guru **
  • 11597
  • 21698
  • 414

Bez limitu do wszystkich

Wszyto zelży na jakiego konsultanta się trafi. Jeden bez problemu pomoże, inny nawet nie będzie wiedział jak się do tematu zabrać. Jak bym spróbował ponownie jak wspomniał @Katani1, ale nie czekał 8 godzin, tylko zadzwonił z innego numeru telefonu. Dobrze by było jak najszybciej przywrócić pakiet. Przy dłuższym czasie może być większy kłopot.


Poziom 37, Guru **
  • 11597
  • 21698
  • 414

Bez limitu do wszystkich

Nie wiem, czy to dobry pomysł, ale możne warto podczas rozmowy z konsultantem w sprawie pakietu podać że wystąpił jakiś błąd w MO, który spowodował wyłączenie pakietu, udać zdziwionego i nierozumiejącego co się stało, że było a nie ma Emotikon: Mrugający

Podczas rozmowy dobrze było by wyczuć konsultanta, czy ma możliwość pomocy i umie zadziałać, czy tylko będzie udawał chętnego a nic nie będzie umiał zadziałać. Jeżeli nie chętny lub nie rozumiejący tematu proponuję nie kontynuować rozmowy, bo szkoda czasu.

Może uda się załatwić sprawę na Twoją korzyść. Trzymam kciuki Emotikon: Mrugający


Poziom 40, Guru *****
  • 30977
  • 25896
  • 1317

Bez limitu do wszystkich

Pierwszy błąd jest zwykle cofany. Doradcy nie mogą tego robić non stop.