- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Mam problem tego typu. Przenosiłem dane z jednego telefonu na drugi. Podczas przenoszenia eSIM (iPhone na iPhone) wyskoczył błąd (w SMS również informacja o błędzie), nie mogłem powtórzyć, bo stary telefon już wymazałem. Zatem w serwisie Mój Orange zleciłem zmianę karty eSIM na nową, wygenerował się kod QR, ale po zeskanowaniu pojawił się błąd i tak sobie wisi ta zmiana od wczoraj. Byłem w 3 salonach, rozmawiałem z 4 konsultantami, 2 razy na czacie (tak, tonący brzytwy się chwyta), wszyscy rozłożyli ręce i poza zgłoszeniem nic więcej nie mogą zrobić. Dodam, że na ten moment nie mam nawet dostępu na telefonie do starej karty eSIM. Na rozpatrzenie zgłoszenia kazano mi czekać niby 48h, a niektórzy do 7 dni. Jeden z konsultantów powiedział, że problem polega na tym, że przez ten błąd w przenoszeniu nie mogą nic więcej zrobić i dopóki informatycy tego błędu nie usuną, to trzeba czekać. Nie zaczynałbym tematu, gdyby numer nie był mi potrzebny służbowo...
Jest coś, co mogę więcej zrobić, aby ten proces odzyskiwania "przyśpieszyć"? Ktoś miał podobnie?
Nie, nie mogą mi dać fizycznej karty SIM i przypisać do mojego numeru, bo w systemie mają to samo co ja, czyli błąd przy wymianie i brak możliwości wymiany karty SIM.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@adrianzakrzew nie mogę teraz znaleźć tego zapisu na stronie Orange, le w Googlach jest taki opis:
Najlepiej zrób to w punkcie sprzedaży Orange – poproś o bezpłatną wymianę na kartę SIM z powodu uszkodzenia urządzenia z kartą eSIM; Jeśli możesz nadal odbierać SMS-y na telefonie, możesz także wymienić kartę eSIM na zwykłą SIM w serwisie nowy Mój Orange na stronie www.orange.pl/mojorange (opłata zgodna z cennikiem).
Ponieważ nie masz dostępu do obecnej katy eSIM, tylko salon może dokonać wymiany na standardową kartę SIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd eSIM - brak dostępu do numeru
@adrianzakrzew dostępu do danych Twojego konta nie mamy tutaj na forum, bo to tylko użytkownicy pomagają użytkownikom. Obecnie nawet na koncie Mój Orange nie można samodzielnie wymienić karty SIM na eSIM, zleca się konsultantowi, więc skoro sprawa jest w trakcie, to niestety trzeba czekać na zakończenie aktywacji nowej karty eSIM.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd eSIM - brak dostępu do numeru
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd eSIM - brak dostępu do numeru
@ketrasaArtur Ja nie wymieniałem SIM na eSIM tylko chciałem aktywować nową (eSIM), ale jasne, rozumiem. Dziękuję!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd eSIM - brak dostępu do numeru
@Pablo5 Nie wiesz może ile trzeba czekać na taką aktywację i skąd później wezmę kod QR do aktywacji tej karty? W salonie? Obecnie generowany kod już nie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd eSIM - brak dostępu do numeru
@adrianzakrzew o nowy kod QR do ponownego wgrania karty eSIM trzeba poprosić konsultanta infolinia, czat, będzie najszybciej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd eSIM - brak dostępu do numeru
Niestety dalej nikt nie jest mi w stanie pomóc. Każdy konsultant mówi coś innego. Jedyne czego się dowiedziałem to, że dział techniczny ma problem z rozwiązaniem tego problemu. Chodzi o to, że przy próbie wymiany eSIM na eSIM pojawił się błąd i mają problem z jego usunięciem, które może zająć nawet do 30 dni (??!!). Jestem bez swojego numeru, bez narzędzie do pracy. Próbuję codziennie się czegoś dowiadywać, ale to nic nie daje. Nie wiem co mam zrobić, ktoś ma może jakąś poradę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd eSIM - brak dostępu do numeru
@adrianzakrzew tą sprawwę mogą tylko rozwiązać technicy. Użytkownik w tym przypadku nie ma żadnych narzędzi do modyfikacji eSIM. Dowiaduj się, na jakim etapie jest Twoja sprawa. Może uda się trafić na konsultanta, który poprowadzi Twoją sprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd eSIM - brak dostępu do numeru
@ketrasaArtur niestety jak na razie dostaje tylko informacje, że dział techniczny ma 30 dni na naprawę błędu. Już nie mam siły...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd eSIM - brak dostępu do numeru
@adrianzakrzew na Twoim miejscu postarałbym się o tradycyjną kartę SIM, ale podajesz, że też są problemy z wymianą. Może jednak warto spróbować.
Twój przypadek tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że na chwilę obecną standardowa karta SIM to podstawa, eSIM tylko jako dodatek i/lub do testów. Karty eSIM są bardzo wygodne, bo nie trzeba rozbierać telefonu do włożenia karty SIM, tylko między eSIM-ami się przełącza kilkoma kliknięciami. Mam w ten sposób kilu operatorów na jednym telefonie i wybieram sobie tego, na którym chcę testy przeprowadzić.
- « Poprzedni
- Następny »