Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 15
  • 0

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy

Cześć,

 

czy mogę anulować zlecenie zmiany taryfy z Orange Yes na Zawsze bez limitu?

 

W aplikacji włączyłem pakiet Zawsze bez limitu. Nie było nawet żadnej informacji, że zmieni się taryfa. Dopiero po aktywacji pojawiła się informacja oraz otrzymałem sms-a, że zlecenie zmiany taryfy jest w trakcie realizacji.

 

Proszę o informację.

 

Dzięki.

10 ODPOW. 10

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2645
  • 14145
  • 71

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy

@michosz jedynie kontakt poprzez czat, może to naprawić, choć to dobra wola konsultanta.

Trzeba czytać co się włącza, jest opis, jak czegoś się nie wie, jest FB czy forum użytkowników, trzeba dopytać, przed zmianą czegoś, co się nie ogarnia.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 15
  • 0

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy

Ten czat do niczego się nie nadaje!

 

Doskonale czytam co włączam. Jest opisany pakiet. Nie ma nigdzie informacji, że po jego włączeniu zmieni się taryfa! Nie moim obowiązkiem jest czytanie FB, forum itd., a obowiązkiem Orange jest informowanie swoich Klientów o tym jakie skutki (wszystkie!) wiążą się  z włączeniem danego pakietu!


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14470
  • 59451
  • 722

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy

@michosz  dzwon na infolinię i spróbuj anulować zamówienie. Powołując się na niedostatecznie jasną informację na stronie. Jak nie tak, to spróbuj reklamować i w tym trybie załatwić sprawę 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 15
  • 0

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy

Dzięki!

 

Właśnie tak zamierzam rozwiązać ten problem. Jutro z samego rana będę dzwonił.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2925
  • 7614
  • 196

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy

Sprawdź jeszcze w aplikacji, czasem jest możliwość samodzielnego anulowania zmiany.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3337
  • 8053
  • 150

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy

@michosz , spróbuj anulować przez wpisanie na klawiaturze telefonu kodu*130*13# i połączenie. 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2645
  • 14145
  • 71

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy


@michosznapisał(-a)

Ten czat do niczego się nie nadaje!

 

Doskonale czytam co włączam. Jest opisany pakiet. Nie ma nigdzie informacji, że po jego włączeniu zmieni się taryfa! Nie moim obowiązkiem jest czytanie FB, forum itd., a obowiązkiem Orange jest informowanie swoich Klientów o tym jakie skutki (wszystkie!) wiążą się  z włączeniem danego pakietu!


Masz rację, nie jest to jasno opisane, można się nabrać i stracić uzbierane GB 😎

Ale tak praktycznie to ta taryfa/ usługa niewiele daje, bez limitu z GB jest lepszą opcją, można promocje wykorzystywać GB i dodatkowo aktywować pakiet GB 😎

Zgłoś jutro telefonicznie, skoro czat odpada.

Utworzyłem stosowny pomysł i warto zagłosować 😎

https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Zawsze-bez-limitu-zmiana-taryfy/idi-p/358257


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19997
  • 57814
  • 785

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy

@michosz podejrzewam, że jeśli nawet konsultant anuluje zlecenie, to najprawdopodobniej nie uda się wrócić do taryfy YES. Będziesz już w nowej taryfie FREE, bo taryfa YES jest już wycofana.


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1824
  • 6422
  • 72

Anulowanie zlecenia zmiany taryfy

@michosztrochę mało napisałeś. Nie wiadomo nawet czy zlecenie przeniesienia nr do innej taryfy zostało zrealizowane.

Trochę się bawiłem przeniesieniami na stronie MO dla 100 GB. Można było nawet przy koncie pasywnym z kredytem. Teraz bez złotówek na koncie przy przejściu do taryfy Zawsze bez limitu następuje tylko częściowa zmiana.

@michoszco załatwiłeś?

 

PS. Ogólnie użytkownicy YES przed przymusowym przejściem dla dużej liczby GB powinni włączyć promocję 300GB  i podładowywać trochę konto po 5 zł.

Nie wiem jak,ale niektórzy przy przymusowym przejściu dostają bonus liczony w TB.