- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie pakietu cyklicznego
Witam mam problem, mianowicie przez przypadek kupiłem pakiet cykliczny na 2GB internetu za 12 zł, a chciałem jednorazowy. Od razu anulowałem usługę cykliczną na aplikacji Mój Orange ale przez to straciłem również cały internet z pakietu. Chciałbym się spytać czy to normalne że mimo zakupu pakietu po anulowaniu jego zabierało mi zakupiony internet?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie pakietu cyklicznego
Tak, zadzwoń do BOK i opisz zaistniałą pomyłkę. Masz duże szanse na zwrot kasy lub uruchomienie pakietu jednorazowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie pakietu cyklicznego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie pakietu cyklicznego
Kilka razy włączyłem cykliczny zamiast jednorazowy, żaden błąd czy problem, ostatniego dnia trzeba wyłączyć i tyle, jak się samemu wyłączy zaraz czy w trakcie to usługa przepada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie pakietu cyklicznego
@Kacper5 czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z podpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej z nich jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu