Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aktywacja karty SIM


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Aktywacja karty SIM

Witam

Na początku opiszę swój problem.

Jestem właścicielem Samsunga J3, wczoraj kupiłem nowy telefon, starter i poszedłem zarejstrować numer do salonu Orange. Pani w obsłudze zarejstrowała numer i powiedziała że już powinno wszystko działać. Po powrocie do domu problem dalej występował więc zadzwoniłem do salonu w którym rejstrowałem numer, tam zostałem poinformowany że muszę czekać do 24h.

Problem w tym że mija właśnie 23 godzina a telefon dalej jest niezarejstrowany. Po włączeniu telefonu wyświetla się komunikat: Proszę wybrać numer telefonu a następnie po kliknięciu ok i odczekaniu chwili pojawia się komunikat: Problem z komunikajcą. Upewnij się że jesteś w zasięgu sieci i sprobuj ponownie.

Tutaj moje pytanie, co jest przyczyną? Obsługa Orange działa tak powoli czy może u mnie coś nie gra? Dodam tylko że próbowałem robić to również na drugim telefonie- Samsung Galaxy S6 i nic to nie dało.

Pozdrawiam i liczę na odpowiedz

 

7 ODPOW. 7

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 76
  • 54
  • 1

Aktywacja karty SIM

@Kaager witaj. Zgodnie z Regulaminem "Rejestracja numeru zostanie potwierdzona SMSem w ciągu 48 godzin."

 

Dzwoniłeś może jeszcze na BOK w tej sprawie?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Aktywacja karty SIM

Nie dzwoniłem z prostych powdów: 1. Gdy mam włączony telefon to bardzo ciężko wybrać numer w czasie kiedy nie wyskakuje komunikat że "proszę czekać" a drugi jest taki że w celu zadzwonienia do BOK musze wprowadzić nr telefonu w sprawie którego dzwonie a póki co nie mam telefonu. Pozatym ostatnia próba zeżarła mi 1,50zł z konta


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 76
  • 54
  • 1

Aktywacja karty SIM

@Kaager jeżeli nie masz możliwości zadzwonić na BOK np. z innego numeru to niestety pozostaje czekać. Z reguły rejestracja numeru odbywa się bardzo szybko, ciężko mi wyjaśnić co spowodowało, że w Twoim przypadku ten czas się wydłużył.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 76
  • 54
  • 1

Aktywacja karty SIM

@Kaager taka mała uwaga. W momencie gdy jesteś podczas połączenia proszony o podanie numeru w sprawie jakiego dzwonisz to odczekaj chwilę, wówczas ''sekretarka'' na IVR przepuści Cię dalej i będziesz mógł wybrać temat rozmowy z doradcą bez konieczności podawania numeru. 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Aktywacja karty SIM

A próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon ponownie???


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Aktywacja karty SIM

A jeżeli otrzymuje taki status, to co wtedy?

Niepoprawny status zamówienia - aktywacja możliwa w statusie "wysłane"

a na stronie zamówienia:

Status zamówienia:
Zamknięte nieaktywne

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32279
  • 35956
  • 1364

Aktywacja karty SIM

a to nowa umowa czy przedłużenie?