- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
Witam
Na początku opiszę swój problem.
Jestem właścicielem Samsunga J3, wczoraj kupiłem nowy telefon, starter i poszedłem zarejstrować numer do salonu Orange. Pani w obsłudze zarejstrowała numer i powiedziała że już powinno wszystko działać. Po powrocie do domu problem dalej występował więc zadzwoniłem do salonu w którym rejstrowałem numer, tam zostałem poinformowany że muszę czekać do 24h.
Problem w tym że mija właśnie 23 godzina a telefon dalej jest niezarejstrowany. Po włączeniu telefonu wyświetla się komunikat: Proszę wybrać numer telefonu a następnie po kliknięciu ok i odczekaniu chwili pojawia się komunikat: Problem z komunikajcą. Upewnij się że jesteś w zasięgu sieci i sprobuj ponownie.
Tutaj moje pytanie, co jest przyczyną? Obsługa Orange działa tak powoli czy może u mnie coś nie gra? Dodam tylko że próbowałem robić to również na drugim telefonie- Samsung Galaxy S6 i nic to nie dało.
Pozdrawiam i liczę na odpowiedz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
@Kaager witaj. Zgodnie z Regulaminem "Rejestracja numeru zostanie potwierdzona SMSem w ciągu 48 godzin."
Dzwoniłeś może jeszcze na BOK w tej sprawie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
Nie dzwoniłem z prostych powdów: 1. Gdy mam włączony telefon to bardzo ciężko wybrać numer w czasie kiedy nie wyskakuje komunikat że "proszę czekać" a drugi jest taki że w celu zadzwonienia do BOK musze wprowadzić nr telefonu w sprawie którego dzwonie a póki co nie mam telefonu. Pozatym ostatnia próba zeżarła mi 1,50zł z konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
@Kaager jeżeli nie masz możliwości zadzwonić na BOK np. z innego numeru to niestety pozostaje czekać. Z reguły rejestracja numeru odbywa się bardzo szybko, ciężko mi wyjaśnić co spowodowało, że w Twoim przypadku ten czas się wydłużył.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
@Kaager taka mała uwaga. W momencie gdy jesteś podczas połączenia proszony o podanie numeru w sprawie jakiego dzwonisz to odczekaj chwilę, wówczas ''sekretarka'' na IVR przepuści Cię dalej i będziesz mógł wybrać temat rozmowy z doradcą bez konieczności podawania numeru. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
A próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon ponownie???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aktywacja karty SIM
A jeżeli otrzymuje taki status, to co wtedy?
Niepoprawny status zamówienia - aktywacja możliwa w statusie "wysłane"
a na stronie zamówienia:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś