- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► Temat został przeniesiony z kategorii Telefony i tablety - Moderator Wiktor ◄
Witam!
Jestem tu nowy, więc jeśli coś opiszę nie jasno, to proszę o poprawienie.
Więc przed chwilą zajrzałem do aplikacji Mój Orange w celu aktywowania nowego pakietu internetu, bo mój poprzedni pakiet się skończył. Była to oferta "Internet Elastyczny" który miał trwać do 22 lutego, więc dezaktywowałem pakiet, wyłączyłem i włączyłem ponownie aplikację i aktywowałem pakiet na 10 dni. Wyłączyłem aplikację i mój telefon zaczął szaleć. Dostałem kilka SMSów. Że skończył mi się internet, że mam mniej niż 6 zł i że moje konto jest puste.
Miałem 22 zł z groszami, po aktywacji pakietu 10 GB za 10 zł na 10 dni powinno zostać 10 zł xx groszy, a mam puste konto! Pakiet jest aktywowany, jednak na co straciłem resztę środków?! Sprawdziłem wydatki na stronie wykorzystania od dnia przed doładowaniem (30 zł) i nie ma nigdzie napisane na co mogłem to stracić.
Proszę o szybką odpowiedź.
Taryfa: Orange Free na Kartę
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10GB zapewne masz, jak otrzymałeś potwierdzenie SMS-em. Natomiast zapewne środki z konta głównego zostały wykrozsytane na Internet przed włączeniem pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Środki "uciekły" z konta
W czasie od wyłączenia do włączenia pakietu połączenia z netem wyzerowały konto. Chyba, że miałeś inny bonus netu. Sprawdź jeszcze raz wykorzystanie na MO, dane odświeżają z opóźnieniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Środki "uciekły" z konta
Tutaj możemy tylko spekulować. Jeżeli chcesz szczegółowych informacji, to po kontakcie na www.orange.pl/kontakt zapewne otrzymasz. Zanim pakiet się uruchomi chwilę trwa. Internet zapewne był cały czas włączony, a cennik jest 1 grosz za 100Kb. Po chwilowym wyłączeniu telefonu, gdy sesja połączenia zostanie zerwana, to na Mój Orange zapewne się pojawi wykaz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Środki "uciekły" z konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10GB zapewne masz, jak otrzymałeś potwierdzenie SMS-em. Natomiast zapewne środki z konta głównego zostały wykrozsytane na Internet przed włączeniem pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Środki "uciekły" z konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Środki "uciekły" z konta
Coś jest nie tak. Połączenie z aplikacją MO powinno być za darmo, a za 10 zł. masz tylko 100 MB transferu. Może warto skontaktować się z BOK, żeby to wyjaśnić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Środki "uciekły" z konta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Środki "uciekły" z konta
@Piotrekk85napisał(-a)
Trzeba pamiętać że smartfony pobierają dane w tle a nie tylko w aplikacji z której korzystamy.
Jednak nawet 100 MB, a nie 1 GB jak ma w podsumowaniu to dużo jak na dwie minuty. No, chyba, że faktycznie czas bez pakietów był dłuższy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Środki "uciekły" z konta
@Desovsky Czy wyjaśniłeś tę sprawę, a może któraś z odpowiedzi w temacie okazał się pomocna? W takim wypadku oznacz ją, jako rozwiązanie, to pomoże innym w łatwy sposób odszukać te informacje.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »