- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, posiadam usługę DSL - stałe IP, modem Zyxel VMG8924-AC + Unifi USG. Problem polega na tym że mimo konfiguracji NAT nadal nie mogę połączyć się klientem VPN z USG. Dodam tylko że wpinając się pomiędzy Zyxel i USG klient VPN z USG łączy się prawidłowo do WAN USG.
Prośba o pomoc jak skonfigurować ten modem i NAT, moja konfiguracja:
Pozdrawiam
Albert
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon na 801 303 303 - Pan na infolinii przestawił router w tryb Brige i wszystko śmiga jak należy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zyxel VMG8924-AC + Unifi USG + VPN L2TP
@albert321Ile adresów publicznych masz na DSL-u? Próbowałeś ustawić stały publiczny adres na UQ na testy? Konfiguracja DMZ wydaje sie ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zyxel VMG8924-AC + Unifi USG + VPN L2TP
Mam 1 adres publiczny, a w którym miejscu miałbym ustawić ten adres ?
Klient VPN daje mi taki komunikat:
The network connection between your computer and the VPN server could not be established because the remote server is not responding. This could be because one of the network devices (e.g. firewalls, NAT, routers, etc) between your computer and the remote server is not configured to allow VPN connections.
Dodam że do innego serwera VPN łącze się bez problemowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zyxel VMG8924-AC + Unifi USG + VPN L2TP
@albert321 przy jednym adresie ( nie myl z pulą 4 z których i tak jeden jest publiczny do wykorzystania) NAT jest po stronie Operatora. Nie możesz tedy zrobić takiego testu. Szkoda, że nie masz tej 4- adresowej puli, bo do UQ byś podał publiczny i spokój. Tak zdalnie trudno pomoc, ale spróbuj się skontaktować z infolinią techniczną ( nie taką zwykłą reklamacyjną) *600 lub 510600600 i tam powołać się konkretnie na usługę biznesową DSL
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telefon na 801 303 303 - Pan na infolinii przestawił router w tryb Brige i wszystko śmiga jak należy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zyxel VMG8924-AC + Unifi USG + VPN L2TP
@albert321Widzisz jakie to proste rozwiązanie 😉