- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia na ZTE MF286 (LTE Biurowy)
@Anonim @Anonim
Teraz to ja już w ogóle nie wiem co sie dzieje... ale po kolei.
Wczoraj była u mnie burza. U mnie w domu odłącza się cały sprzęt elektroniczny od sieci. Modem został wyłączony też. Po powrocie do domu zauważyłem 3 kreski zasięgu a wcześniej było 5. Modem nie był ruszony ani o centymetr. Pomyślałem- pogoda, Dzisiaj zamiast sprawdzać z telefonem poszedłem ustawić modem żeby zasięg wskoczył "bo pewnie Żona przestawiła" No i tu zdziwienie bo nie... z -79dBm miałem -108dBm. Poruszałem i udało się maksymalnie uzyskać -100dBm. Zrobiłem 2 przelewy z mojego laptopa i laptopa Żony - bez problemów.
Modem w między czasie zerwał połączenie niezależnie. I udało mi się to zaobserwować od początku:
zapalają się lampki wszystkie światłem ciągłym na chwile. Znika internet. Po czym modem gaśnie i się resetuje sam.
Po tym nie chciał się w ogóle połączyć - "Usługi ograniczone" Po restarcie manualnym wskoczyło połączenie na 4 kreski i -100dBm
Szukając co jeszcze mogę zmienić zmieniłem tryb pracy sieci. Miałem ustawiony standardowo "Bezprzewodowy szerokopasmowy" (do wyboru jeszcze AUTO i Przewodowy szerokopasmowy) więc zmieniłem go na auto. I ku mojemu zaskoczeniu teraz jak robię speedtesta mam transfery 2-3 krotnie większe (miałem po 25-30 czasem 50Mb/s w ciagu dnia a teraz mam 80-90Mb) a sieć na stronie modemu podczas transferu zmienia się z LTE na LTE_A
W miedzy czasie orange zamknęło 2 zlecenia zgłoszone wczoraj. Jedno techniczne i jedno dotyczące usługi.
Generalnie finał jest taki, że ogóle nie ogarniam tego co się teraz dzieje (jedynie tyle, że jakimś cudem włączyła się agregacja pasm)... Z LTE mam do czynienia od miesiąca i jest to jedyna alternatywa dla internetu po kablu , który u mnie mnie działa po prostu. Mało się na LTE znam wiec jeżeli ktoś z was objaśni o co chodzi to będę wdzięczny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia na ZTE MF286 (LTE Biurowy)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia na ZTE MF286 (LTE Biurowy)
@Anonim
ok, czaje. Czyli albo zrobili coś na btsie wczoraj, albo postawili nowy, albo lączy mnie z zupełnie innym. Teraz nie mam takiego zasięgu jak miałem, pojawiła się agregacja (tzn pojawia się sama jak odpale speedtesta), trasfer podskoczył a ja nic nie zmieniałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia na ZTE MF286 (LTE Biurowy)
a połączenia są zrywane dalej, modem nie zawsze sie resetuje sam, zrywatylko połączenie i na nowo je przywraca,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia na ZTE MF286 (LTE Biurowy)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia na ZTE MF286 (LTE Biurowy)
@Anonim
@Anonim
no właśnie.. tylko jak? Reklamacja? Teraz jak wywali neta to dioda od LTE swieci się na czerwono i samoczynnie nie łączy już ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia na ZTE MF286 (LTE Biurowy)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia na ZTE MF286 (LTE Biurowy)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia na ZTE MF286 (LTE Biurowy)
@Anonim
miałem chwilę przed wzięciem umowy pożyczonego Huawei B315 z netem na kartę i nie było takich problemów. jak włączyłem to działał 2 tygodnie non stop w tym samym miejscu.
@Piotrekk85
@Anonim
@Anonim
Orange odpowiedziało wczoraj na kolejne zgłoszenie tym razem prośbę o wymianę na nowy. Odpowiedzieli że ze strony sieci wszystko wygląda ok, i że muszę udać się do salonu i oddać na gwarancję, gdyż proceduralnie nie są stanie wysłać mi nowego modemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś