11-01-2019
11:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-01-2019
11:10
Zrywanie Wi. Uszkodzony/Wymiana?
Witam
Czy jest możliwość wymiany routera na nowy który jest wynajmowany? Od pewnego czasu(około miesiąca) mam problem z łączem Wi-Fi, zrywa połączenie i nie chce się łączyć z telefonami stojąc nawet kilka metrów od niego, mimo ze jest pełen zasięg. Pragnę zauważyć ze jest on połączony przewodowo do PC i łącze jest stabilne. Router ma już ponad 2 lata.
Model:Sagemcom Funbox-9668
Etykiety:
3 ODPOW. 3
11-01-2019
11:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-01-2019
11:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-01-2019
11:26
Zrywanie Wi. Uszkodzony/Wymiana?
A próbowałeś powrotu do ustawień fabrycznych i ponownej konfiguracji rutera?
13-01-2019
09:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-01-2019
09:07
Zrywanie Wi. Uszkodzony/Wymiana?
Zmień w ruterze zabezpieczenia wpa mixed na wpa/psk/aż to pomoże