- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z inyternetem po aktualizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z inyternetem po aktualizacji
@Seekor, próbowałeś może dokonać konfiguracji tak, jak na filmie? https://www.youtube.com/watch?v=OPA5m09Cjzw
Edit: jeszcze to robiłeś?http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004134921,title,TPLINK-TDW8950N-konfiguracja-polaczenia-z-In...-sorki, u @Anonim ten link jest wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
@SeekorA czy masz login i hasło do Neostrady zobacz jak odzyskać https://www.orange.pl/omnibook/rejestracja-neostrady-odzyskiwanie-loginu-i-hasla-do-polaczenia#pomoc...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
@Seekor, czy ADSL świeci?
Wrzuć screen'a z logu systemowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
@SeekorCzy masz ten router od Orange czy własny z TP-linka ? http://www.tp-link.com.pl/products/details/cat-15_TD-W8950N.html
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
Sprzęt jest kupiony w salonie Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
@SeekorA co wpisujesz w loginie do Neostrady czy tak xxxxxxxxxx@neostrada.pl ? A podawałem ci instrukcje wyżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji
- « Poprzedni
- Następny »