Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

Witam mam następujący problem, dokonałem aktualizacji oprogramowania modemu, cała operacja poszła bez problemu. Przeprowadziłem szybką konfigurację i niestety modem podaje informacje IPv4 status: down. Przechodząc do zakładki wan jest rozszerzona informacja: PPP down, no response, chech VPI/VCI, encapsulation or contact to ISP. Z rozpędu zapomniałem wyeksportować ustawień na których działał modem, a po przywróceniu ustawień fabrycznych sytuacja jest taka sam jak opisana wyżej. Można coś z tym zrobić czy trzeba kontaktować się bezpośrednio z Orange?
29 ODPOW. 29
Anonim

Nie dotyczy
Anonim

Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z inyternetem po aktualizacji

@Seekor, próbowałeś może  dokonać konfiguracji tak, jak na filmie? https://www.youtube.com/watch?v=OPA5m09Cjzw

Edit: jeszcze to robiłeś?http://www.orange.pl/kid,4004134906,id,4004134921,title,TPLINK-TDW8950N-konfiguracja-polaczenia-z-In...-sorki, u  @Anonim ten link jest wcześniej.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

Postępowałem zgodnie z wytycznymi na filmiku i zgodnie z ulotką, ale to nic nie zmienia, także nadal pozostaję bez Internetu😕
Anonim

Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 71
  • 7

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

@Seekor, czy ADSL świeci?

Wrzuć screen'a z logu systemowego.

Anonim

Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

@SeekorCzy masz ten router od Orange czy własny z TP-linka ? http://www.tp-link.com.pl/products/details/cat-15_TD-W8950N.html


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

Sprzęt jest kupiony w salonie Orange.

Anonim

Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

@SeekorA co wpisujesz w loginie do Neostrady czy tak xxxxxxxxxx@neostrada.pl ? A podawałem ci instrukcje wyżej.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 113
  • 71
  • 7

TP-Link TD-W8950N - brak połączenia z internetem po aktualizacji

@Seekor, poniżej masz ekrany z menu modemu.

Jak to wygląda u Ciebie?

tp_link1.jpgtp_link2.jpg