- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana routera FunBox 3
Mój router FunBox 3.0, którego używam z łączem światłowodowym nie działa prawidłowo - co kilka godzin wyłącza się na kilka minut i uruchamia ponownie. Najprawdopodobniej będzie konieczna jego wymiana na inny egzemplarz. Jak aktualnie wygląda ta procedura - wystarczy kontakt z infolinią i później wizyta w salonie, jak wynika ze strony Reklamacje uszkodzonego sprzętu, czy może konieczna jest ponowna instalacja czegoś w domu, wiążąca się z wizytą montera, jak znalazłem tu na forum?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana routera FunBox 3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana routera FunBox 3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana routera FunBox 3
Oczywiście tak.
A odpowiedź na moje wczorajsze pytanie jest taka: ten router jest jakiś inny od reszty urządzeń i wymianą go zajmuje się technik przyjeżdżający do mieszkania, ale dzisiaj wymienił tylko zasilacz, a nie wszystko, przez co możliwe że jest już dobrze, a możliwe że nie. A miało to dla mnie znaczenie, bo poza weekendami w godzinach 7-18 nie ma mnie w domu i nie ma absolutnie żadnej możliwości żebym był, przez co przy takich sprawach jest często problem z terminem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś