Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana routera FunBox 3


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 1
  • 0

Wymiana routera FunBox 3

Mój router FunBox 3.0, którego używam z łączem światłowodowym nie działa prawidłowo - co kilka godzin wyłącza się na kilka minut i uruchamia ponownie. Najprawdopodobniej będzie konieczna jego wymiana na inny egzemplarz. Jak aktualnie wygląda ta procedura - wystarczy kontakt z infolinią i później wizyta w salonie, jak wynika ze strony Reklamacje uszkodzonego sprzętu, czy może konieczna jest ponowna instalacja czegoś w domu, wiążąca się z wizytą montera, jak znalazłem tu na forum?

 

4 ODPOW. 4

Poziom 34, Ekspert
  • 1726
  • 3448
  • 156

Wymiana routera FunBox 3

Zgłoszenie i wizyta w salonie, chyba najszybciej będzie.

Poziom 18, Komentator
  • 71
  • 68
  • 0

Wymiana routera FunBox 3

Próbowałeś resetować ruter do ustawień fabrycznych?

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 1
  • 0

Wymiana routera FunBox 3

Oczywiście tak.

 

A odpowiedź na moje wczorajsze pytanie jest taka: ten router jest jakiś inny od reszty urządzeń i wymianą go zajmuje się technik przyjeżdżający do mieszkania, ale dzisiaj wymienił tylko zasilacz, a nie wszystko, przez co możliwe że jest już dobrze, a możliwe że nie. A miało to dla mnie znaczenie, bo poza weekendami w godzinach 7-18 nie ma mnie w domu i nie ma absolutnie żadnej możliwości żebym był, przez co przy takich sprawach jest często problem z terminem.

 

 


Poziom 40, Guru *****
  • 31534
  • 30425
  • 1335

Wymiana routera FunBox 3

Technicy pracują w niektóre soboty również.