Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wybór routera na kartę SIM


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 19
  • 0

Wybór routera na kartę SIM

Dzień dobry,

parę dni temu podpisałem umowę na Internet LTE (działa tylko w miejscu zamieszkania) więc postanowiłem zakupić jakiś router. Nie znam się jednak na ich właściwościach, częstotliwościach, pasmach itp. A routerów jest jak grzybów po deszczu 😅. Mieszkam w małej miejscowości, w zasięgu 1km mam dwa nadajniki od Orange, które bodajże obsługują częstotliwości od LTE800 do LTE2600. Zastanawiam się nad kupnem używanego Huawei B715 od PLAY, lub nad droższym Huawei B818-263, jednak nie wiem czy warto dokładać do tego sprzętu/czy wykorzystam jego możliwości. Jestem otwarty na wasze propozycje oraz wskazówki czym się kierować przy wyborze takiego sprzętu. Wiem również, że istnieje możliwość zablokowania zdalnego takiego routera ale to chyba tylko w T-Mobile i Plus, choć nie jestem pewny.

Pozdrawiam

44 ODPOW. 44

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wybór routera na kartę SIM

Jaki budżet cenowy i na ile miesięcy/lat ma być urządzenie?

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Wybór routera na kartę SIM

@Zack polecam Huawei B818-263, agreguje cztery pasma. Faktycznie, sporo kosztuje, ale będzie się sprawował dobrze, nawet jak nie będzie agregacji wszystkich pasm. Z doświadczenia wiem, że na routerach nie warto oszczędzać, jak internet ma działać dobrze. 

Huawei B715 też ma niezłe parametry, ale agregację tylko trzech pasm.

Kwestia finansowa, ile planujesz przeznaczyć na zakup routera.