- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP na Zyxel VMG8825-T50K
Proszę o pomoc może ktoś posiada taki modem/router Z podłączonym VoIP-em mam trochę problemu jeśli chodzi połączenie telefonu pod VoIP na powyższym urządzeniu. Dodam że kontrolka na urządzeniu nie świeci a w Słuchawce sygnał zajętości po podniesieniu słuchawki z widełek miga szybko Dziękuję i Pozdrawiam Wszystkich w starym i Nowym roku 🙂
_________
* Edycja wpisu - Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP na Zyxel VMG8825-T50K
Cześć @Anonim
Czy masz już aktywny Telefon HD bo znalazłem taką informację
Aktywacja Twojej usługi może potrwać do 48 godzin od momentu podłączenia modemu do internetu. Jeżeli podałeś nam swoje dane kontaktowe (telefon komórkowy, e-mail), to wyślemy Ci informację, kiedy usługa będzie już aktywna.
Jeżeli oprócz Neostrady, kupiłeś też telewizję Orange w wersji kablowej (tzw. IPTV), to w pierwszej kolejności podłącz Neostradę i uruchom telewizję.
Telefon podłącz na samym końcu, gdyż zacznie on działać dopiero po aktywacji usługi telewizyjnej.
Więcej informacji w tym linku Podłączenie i konfiguracja Telefonu HD https://www.orange.pl/omnibook/podlaczenie-i-konfiguracja-telefonu-hd#
Zerknij jeszcze do podobnego tematu który jest na forum NO konfiguracja routera ZyXEL - brak połączeń przychodzących VoIP https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/konfiguracja-routera-ZyXEL-brak-po%C5%82%C4%85cze%C5%84-przychodz%C4%85cych-VoIP/td-p/247518
Może dzięki tym likom uda Ci się poprawnie skonfigurować VOIP w Zyxelu 🙂
Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku 2024
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP na Zyxel VMG8825-T50K
Proszę o więcej informacji szczegółów dotyczących problematyki tej sieci telefoniczno-internetowej. Chętnie porozmawiam o narzędziach do naprawy czy przywrócenia sprawności VoIP na Zyxel VMG-8825-T50K-EU01V1F. Wiem że są takie programy naprawcze tylko ja się nie bardzo orientuję w nazwach. Proszę o rozwinięcie tematu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP na Zyxel VMG8825-T50K
Ta odpowiedź co mi napisał Pablo5 to trochę nie bardzo wiem temacie a i brak parametrów konkretnych VoIP ale I również Dziękuję bardzo proszę o pisać do mnie Na forum Pozdrawiam...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP na Zyxel VMG8825-T50K
@Anonim
Orange nie udostępnia żadnych informacji technicznych klientom indywidualnym. Tutaj jedynie pomagamy sobie wzajemnie, nikt z Orange się tu merytorycznie nie udziela, poza może AMA. To forum samopomocowe.
BTW: w konfiguracji wszystkie adresy powinny być z domeny tp.pl, w szczególności neofon.tp.pl, proxy też. Nazwa użytkownika to numer telefonu, wraz z kierunkowym, ale login to pseudo-adres email w tejże domenie. Pomiędzy numerem telefonu a małpką powinna być jeszcze jedna z małych liter: a, b lub c.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP na Zyxel VMG8825-T50K
Z tymi literkami przed @ próbowałem i kicha nadal...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP na Zyxel VMG8825-T50K
@Anonim
Sorry, więcej nic nie wiem, wszystko co mi się udało się w temacie VoIP sprawdzić jest w tym wątku:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
VoIP na Zyxel VMG8825-T50K
W sip services provider name masz literówke
Zamiast neofon jest wpisane nefon.
Jak sam na jakimś kliencie kiedys ustawiałem, to nie zawsze chciał pełna nazwę czyli z domeną, a sam tylko numer. Pokombinuj.