Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługa Orange i zmiana modemu

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Usługa Orange i zmiana modemu

Witam mam taki problem ze mam modem funbox 2.0 i usługę internetu do 80mb mam pytanie gdyż kupiłem modem FRITZ 3370 i tak mam połączenie DSL synchronizację pasma 53/8.3mb lecz gdy daje połącz pierwszy etap przechodzi ze dane są okey zweryfikowane a potem wywala błąd połączenia gdy daje manualnie ustawienia czyli vci 0/35 PPPoA/ vux lecz jak daje automatyczne ustawienia to wyrzuca mi komunikat błąd połączenia PPPoe spróbuj później 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 415
  • 1074
  • 7

Usługa Orange i zmiana modemu

13 ODPOW. 13

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5954
  • 24220
  • 203

Usługa Orange i zmiana modemu

@Makz 

Jakie jest pytanie?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Usługa Orange i zmiana modemu

Jak skonfigurować ten modem aby się połączył 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13869
  • 57041
  • 684

Usługa Orange i zmiana modemu

@Makz  tu instrukcja z dokładnym opisem. Zaznacz tryb pracy VDSL

https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-wlasnego-routera-adsl-vdsl


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Usługa Orange i zmiana modemu

Niestety ale ta instrukcja w niczym nie pomaga 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Usługa Orange i zmiana modemu

Wrzucam kilka fotek może to coś pomoże. Wedle firmy od którego kupilem modem Orange powinien działać bez problemu.

 

Screenshot 2023-05-21 at 09-52-44 FRITZ!Box WLAN 3370.png

Screenshot 2023-05-21 at 09-52-14 FRITZ!Box WLAN 3370.png

Screenshot 2023-05-21 at 09-51-57 FRITZ!Box WLAN 3370.png

Screenshot 2023-05-21 at 09-51-46 FRITZ!Box WLAN 3370.png

Screenshot 2023-05-21 at 09-51-00 FRITZ!Box WLAN 3370.png

Screenshot 2023-05-21 at 09-51-21 FRITZ!Box WLAN 3370.png

______

* Scalenie wpisów - Bartłomiej


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13869
  • 57041
  • 684

Usługa Orange i zmiana modemu

@Makz  wygląda to na problem z loginem lub hasłem do samej Neostrady. 

Sprawdź poprawność i wpisuj z ręki, a nie kopiuj/wklej.

Zweryfikuj na ustawieniach rejestracyjnych

Login: rejestracja@neostrada.pl

Hasło: rejestracja

Powinieneś otrzymać adres IP publiczny- sprawdź w statusie połączenia modemu i móc wejść na stronę www.orange.pl ( tylko)

Po tym teście sprawdzisz czy login i hasło są problemem.

Jeśli na tym co napisałem będzie ok,znaczy osiągniesz co napisałem,  poproś o ponowne wysłanie SMS-em Twojego poprawnego loginu i hasła na infolinii 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5954
  • 24220
  • 203

Usługa Orange i zmiana modemu

@Makz 

Zgodnie z tym:

https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-wlasnego-routera-adsl-vdsl#

możesz spróbować PPPoE zamiast PPPoA. Ale stawiam na hasło, podobnie jak @agat13.

Akurat ekranu na którym masz wpisane hasło nie pokazałeś (żeby udowodnić że w ogóle coś sensownego masz tam wpisane).


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 18
  • 0

Usługa Orange i zmiana modemu

Dane które dostałem smsem od Orange działają na funboxie i tez wpisuje je ręcznie w tym drugim 3370 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13869
  • 57041
  • 684

Usługa Orange i zmiana modemu

@Makz  wyczyść do ustawień fabrycznych i za pomocą kreatora ustaw ponownie