Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Router HUAWEI B525s-23a - zmiana nazwy WLAN dla każdego pasma osobno (2,4 GHz oraz 5 GHz)


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38518
  • 1385

Router HUAWEI B525s-23a - zmiana nazwy WLAN dla każdego pasma osobno (2,4 GHz oraz 5 GHz)

Ja bym najpierw ustalił jaka jest instrukcja zmiany na innym sofcie.

Na tej stronie masz screeny z niebrandowanej wersji https://setuprouter.com/router/huawei/b525s-23a/login.htm

W tym zakresie wiele się nie różni.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 17
  • 0
  • 0

Router HUAWEI B525s-23a - zmiana nazwy WLAN dla każdego pasma osobno (2,4 GHz oraz 5 GHz)

Porównywanie wiele nie wniesie. Na innym sofcie wyraźnie widać możliwość edycji która w wersji Orange nie istnieje dla każdej sieci osobno. Próbowałem każdej możliwej kolejności konfiguracji. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38518
  • 1385

Router HUAWEI B525s-23a - zmiana nazwy WLAN dla każdego pasma osobno (2,4 GHz oraz 5 GHz)

Ale na którym screenie widzisz możliwość edycji? Ja widzę tylko że jest ustawione jak chcesz, ale nie widzę jak. Pole "working band" nie jest aktywne jak u Ciebie.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 17
  • 0
  • 0

Router HUAWEI B525s-23a - zmiana nazwy WLAN dla każdego pasma osobno (2,4 GHz oraz 5 GHz)

Na zdjęciu nie brandowanym jest lista kilku sieci, pasm. W wersji Orange nie ma możliwości nawet do takiej listy doprowadzić. O jaki working band Tobie chodzi, przecież nie można już nic więcej włączyć od tego co zrobiłem. Mało tego, zauważyłem że po włączeniu obu pasm - 2,4 i 5. Działa tylko 5 GHz w urządzeniach klientów. Praktycznie w tym routerze nie mogę używać jednocześnie obu pasm, nawet z taką samą nazwą... Właściwie to wspólna nazwa nie byłaby już problemem gdyby obie sieci działały.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32742
  • 38518
  • 1385

Router HUAWEI B525s-23a - zmiana nazwy WLAN dla każdego pasma osobno (2,4 GHz oraz 5 GHz)

To ostatnio co piszesz, to jakiś błąd - nie wiem czy na poziomie softu, czy urządzenia. Warto to zgłosić na support producenta lub oddać na gwarancję/rekojmię.